رونمایی مرسدس بنز از گلوله جدید در فرانکفورت + تصاویر

نمایشگاه خودرو طی هفته جاری در فرانکفورت برگزار می‌شود و در این نمایشگاه خودرویی با چهره جدید، موتور شگفت انکیز و تکنولوژی بالا عرض اندام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مرسدس بنز، مدل سدان S-Class بروز شده را اوایل سال جاری به نمایش گذاشت و در آن زمان اعلام کرد که مدل کروک و کوپه فیس لیفت را در نمایشگاه خودروی 2017 فرانکفورت رونمایی می‌کند.

براساس این گزارش نمایشگاه فرانکفورت طی هفته‌ی جاری برگزار می‌شود و در این نمایشگاه Violà شاهد مدل جدید گروه S.Class خواهد بود. جای تعجب نیست، مدل 2018 بروز شده کوپه، بسیار شبیه به چیزی است که در سدان می‌بینیم.

3 مدل در آمریکا در دسترس خواهد بود و در این گزارش به معرفی اجمالی این سه مدل خواهیم پرداخت:

کلاس اس فیس لیفت، نسخه‌ی S560 دارای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر بنزینی با آرایش خورجینی مجهز به توربوشارژر است؛ این پیشرانه در نسخه‌ی S500 قبل از فیس‌لیفت وظیفه‌ی تأمین قدرت را بر عهده داشت.

S63 با به‌روزرسانی همراه شده و پیشرانه‌ی ۴ لیتری ۸ سیلندر AMG که مجهز به توربوشارژر دوقلو است، جایگزین نمونه‌ی ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری نسل قبلی شده است. توان خروجی این پیشرانه با ۲۶ اسب‌ بخار افزایش، به ۶۱۲ اسب‌ بخار رسیده است و گشتاور چشمگیر ۹۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. عملکرد این سدان لوکس فول سایز، بهبود یافته و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن، با کاهش نیم ثانیه‌ای نسبت به نسل قبلی، ۳.۵ ثانیه است.

S65 ، همچنان با پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی با توربوشارژر دوقلو عرضه خواهد شد؛ این پیشرانه توانی معادل با ۶۲۱ اسب‌ بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن‌متر ارائه می‌‎کند. سایر نسخه‌ها در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد که شامل جایگزین‌های S300h ،S400 و همچنین نسخه‌های S600 و S650 هستند و از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر بهره‌ می‌برند.

مترجم : گلاره خادم وصال

402

کد خبر: 834365

وب گردی

وب گردی