فرمانده نیروی زمینی ارتش: امروز از همیشه آماده تر هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 130 نزاجا گفت: امروز از همیشه آماده تر هستیم و اگر دشمنان حماقتی انجام دهند پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا در حاشیه بازدید از اماکن و تجهیزات تیپ 130 بجنورد گفت: امروز از همیشه آماده تر هستیم و اگر دشمنان حماقتی انجام دهند پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود و آنان را با خاک یکسان خواهیم کرد. نیروهای مسلح کشور در نهایت توانمندی و آمادگی به سر می برند و هیج خطری کشور را تهدید نمی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه 21 تیپ نیروی زمینی ارتش در سطح کشور به تیپ متحرک هجومی ارتقا پیدا کرده اند، گفت: در محیط جنگ های آینده فضا پیچیده تر خواهد شد به همین دلیل نیازمند تحرک و چابکی بیشتر نیروها هستیم به همین منظور 21 تیپ هجومی را برای ارتقا و کارآمدی، چابکی و تحرک یگان ها، در مقابل حرکت و تهدید های دشمنان ارتقا داده ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مکتبی و اسلامی است، افزود: نیروهای ما با آموخته ها و آموزه های اسلامی در راستای دفاع از کشور آموزش می بینند.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه در جذب نیرو انتخاب اصلح را خواهیم داشت، افزود: جوانان توانمند را دعوت به کار کرده و زمینه ارتقای آنان را در دانشگاه افسری فراهم خواهیم کرد، ارتش نیروهایی را که شایستگی داشته باشند، دعوت به کار می کند و این سطح بندی و دعوت به صورت مستمر ادامه دارد.

704

کد خبر: 834499

وب گردی

وب گردی