مهار کامل آتش سوزی در کجور مازندران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران گفت: آتش سوزی پیله کوه روستای فیروزآباد کجور دقایقی پیش به طور کامل مهار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید وجیه الله موسوی درباره آتش سوزی روز گذشته در بخش کجور، اظهار کرد: این آتش سوزی به حدود 10هکتار از عرصه های مرتعی خسارت زد.

وی تصریح کرد: آتش سوزی پیش از ظهر روز گذشته آغاز شد که با اعزام نیروهای منابع طبیعی و صیانت جنگل به کانون حریق تلاش گسترده ای برای جلوگیری از دامنه آتش به منطقه جنگلی صورت گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی نوشهر خاطرنشان کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه و اینکه در ارتفاع بیش از 2500 متری از سطح دریا قرار داشت، تقاضای بالگرد شد که در آن زمان برای انجام این کار شرایط مهیا نبود. با هماهنگی های صورت گرفته امروز یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شد که در چهار نوبت اقدام به آب پاشی هوایی کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر عامل انسانی را علت آتش سوزی دانست و اظهار کرد: درحال حاضر گروه هایی از نیروهای منابع طبیعی و مردمی در منطقه حریق حضور دارند. مردم هرگونه نشانه های حریق در عرصه های منابع طبیعی را با کد 1504 امداد جنگل درمیان بگذارند.

902/900

کد خبر: 834505

وب گردی

وب گردی