آیا چشم رنگی های پاریسی خونشان رنگین تر از مسلمانان میانمار است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر در بیانیه‌ای ضمن محکومیت قتل‌عام مسلمانان میانمار اعلام کرد:چرا برای کشته شدگان پاریس بیانیه و پیام تسلیت از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران صادر می شود ولی آقایان حتی به خود زحمت یک فشار ایمیلی هم نمی دهند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از بوشهر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر در بیانیه‌ای ضمن محکومیت قتل‌عام مسلمانان میانمار اعلام کرد: در عجبیم که چرا برای کشته شدگان پاریس بیانیه و پیام تسلیت از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران صادر می شود ولی آقایان حتی به خود زحمت یک فشار ایمیلی هم نمی دهند.

متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

بای ذنب قتلت به کدامین گناه کشته می شوند؟

ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشکلات و مسائل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام وجود تلاش نماییم و این را باید از اصول سیاسیت خارجی خود بدانیم. ما اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده ی جهان است. امام خمینی (ره)

متاسفانه چند سالی است که شاهد کشتار مسلمانان روهینگایی میانمار هستم. انسانهای بیگناهی که بدون دلیل جان و مال و ناموسشان مورد تعرض ارتش و دولت میانمار واقع شده است و تنها بدلیل مسلمان بودن اینگونه مورد ظلم واقع می شوند. هولکاست واقعی را می توان اکنون در میانمار به نظاره نشست. صحنه های دردناکی که قلب هر انسانی را بدرد می آورد و وجدان هر آدمی را بیدار می کند.

مسلمانان مظلوم میانمار در میان سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر، آزادی و انسانیت قتل عام می شوند و هیچ سازمانی و نهاد بین المللی نیست که دادخواهی آنان را فریاد بزند. سکوت نهادهای بین المللی در این قضیه خود نشان دهنده ی حمایت از چنین جنایاتی را دارد، جنایتی که قطعا دست رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا در آن خواهد بود.

کشتار وحشیانه مردم مسلمان میانمار این سوال را به ذهن متبادر می سازد حال که نهادهای غربی و بین المللی در این زمینه سکوت کرده اند چرا کشورهای اسلامی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی هیچ حرکتی از خود نشان نمیدهد؟ مدعیان حقوق بشر و برندگان جایزه صلح نوبل چرا سکوت اختیار کرده و خفقان گرفته اند؟

در عجبیم که چرا برای کشته شدگان پاریس بیانیه و پیام تسلیت از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران صادر می شود ولی آقایان حتی به خود زحمت یک فشار ایمیلی هم نمی دهند و هیچ گونه تحرکی جهت پایان دادن به این جنایت در کار نیست؟ آیا چشم رنگی های پاریسی خونشان رنگین تر از مسلمانان مظلوم میانماری است؟

در پایان ما دانشجویان بسیجی استان بوشهر ضمن محکوم کردن این جنایات، از مسئولین جمهوری اسلامی بخصوص دستگاه دیپلماسی کشور خواستار اتخاذ موضعی محکم و فعال نمودن تمامی سازمان ها و نهادهای بین المللی بخصوص جنبش عدم تعهد و سازمان کنفرانس اسلامی در این زمینه هستیم تا دیگر شاهد ادامه چنین جنایاتی نباشیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر

کد خبر: 834621

وب گردی

وب گردی