پژوهشگران برتر بیستمین جشنواره تولیدات مراکز معرفی شدند

هیأت داوران کمیسیون پژوهش بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما، نفرات و استان‌های برتر در بخش‌های مختلف پژوهشی را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی سیما طبق اعلام هیأت داوران، در بخش اصلی پژوهشی بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما، حسن سعادت نوری و مسعود ماهری از استان مرکزی در بخش پیمایش موفق به کسب رتبه اول مشترک شدند؛ در همین بخش عثمان میرانی و نیز هومان دانش‌پذیر و فروغ فرجی از مراکز کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد رتبه‌های دوم و سوم مشترک را به دست آوردند؛ در بخش تحلیل محتوای کمی نیز رتبه‌های اول تا سوم به استان‌های اردبیل، اصفهان و مازندران اختصاص یافت؛ محمد باقر سپهری، مصطفی محمد صادقی دهقی و زهرا خورشیدی هیکویی از این استان‌ها حائز رتبه‌های نخست شدند.

عرفان ناصری، مهدی خدایی و زهرا جلال‌آبادی از مراکز کردستان، زنجان و آذربایجان شرقی هم در بخش راهبردی – کاربردی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در بخش کیفی هم نعمت اعظمی از خراسان رضوی و معصومه قاسمی از آذربایجان غربی موفق شدند رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

در بخش منجر به تولید تلویزیونی مریم رزاقی از مازندران رتبه دوم را به دست آورد و در همین بخش، محمد جواد صداقت کشفی از یزد به رتبه سوم دست یافت. و سرانجام در بخش منجر به تولید رادیویی نیز استان‌های پیشتاز، آذربایجان غربی، گلستان و همدان بودند که جوایز اول تا سوم به ترتیب به مینو امیرقاسمی، ام کلثوم دهقان و ناهید سعادت سیرت اهدا شد.

بخش ویژه کمیسیون پژوهش این دوره از جشنواره نیز تنها یک برگزیده داشت که طی آن رتبه دوم بهترین پژوهشگر به حمید محمدی از چهار محال و بختیاری رسید.

در بخش جنبی نیز طاهره امینی از مرکز قزوین به عنوان بهترین پژوهشگر حوزه دفاع مقدس انتخاب شد و در حوزه بهداشت و سلامت هم مهدی پیمانی‌فر و طیبه فتحی از یزد و فارس، رتبه‌های برتر را کسب کردند، همچنین مهدی رشکیائی و مرتضی قنبری از مراکز خراسان رضوی و خراسان شمالی هم حائز رتبه‌های برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی شدند.

500

کد خبر: 834641

وب گردی

وب گردی