برگزاری ویژه برنامه‎های جشن عید غدیر در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با عید سعیدغدیر جشن با شکوهی با حضور عموم زائران در حرم ملائک پاسبان رضوی برگزار می‏‌شود.

به گزارش ایسکانیوزحجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: ویژه برنامه شامگاهی عید غدیر، جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضویبرگزار می‎شود.

وی گفت: در ویژه برنامه شب عید غدیر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مدیحه‎سرایی می‎پردازند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی افزود: ویژه برنامه جشنی در روز عید غدیر، شنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خادمان امام هشتم(ع) و همچنین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: در برنامه‏های این عید فرخنده مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) چون محمود کریمی، میثم مطیعی، احمد واعظی، ابراهیم قانع و مهدی سروری به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی می‎پردازند.

وی اجرای گروه تواشیح را از دیگر برنامه‌های این مراسم عنوان کرد و افزود: در ایام دهه ولایت و عید غدیر ویژه برنامه‎های متعددی در طول شبانه روز تدارک دیده شده که در صحن‌ها و رواق‎ها برگزار می‎شود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با اشاره به ویژه برنامه‎های اختصاصی زائران غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی گفت: این مراسم‎‎ با هدف تبیین جایگاه ولایت برگزار می‎‎شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر نیز بخشی دیگر از ویژه برنامه‎های عید غدیر برای زائران غیر ایرانی است.

900

کد خبر: 834688

وب گردی

وب گردی