تشکل های دانشجویی رکن اصلی کارهای فرهنگی هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، تشکل‌های دانشجویی را رکن اصلی کارهای فرهنگی معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر اسحاق رسولی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مراسم جشن غدیر که در این دانشگاه برگزار شد گفت: تشکل های دانشجویی رکن اصلی کارهای فرهنگی هستند و من در مدت ریاست خود در این دانشگاه با همتی مضاعف از جوانان ترویج دهنده فرهنگ ناب اسلامی در دانشگاه حمایت خواهم کرد.

وی چهره سازی دنیای غرب و استکبار از دنیای اسلام و مسلمین توسط گروه های تروریستی چون داعش را یادآور شد و گفت: جوانان مومن و انقلابی ما باید در دانشگاه ها با کسب بصیرت های لازم بتوانند نقشه های شوم دشمنان اسلام را در انظار جهانیان برملا کرده و چهره واقعی اسلام را به دنیا بشناسانند.

رسولی، حضرت علی(ع) را بهترین الگو و نمونه زندگی برای انسان در تمام ادوار تاریخ دانست و افزود: هرکس سیره عملی و رفتاری این امام بزرگوار را الگوی خود در زندگی قرار دهد به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه باید در محیط های دانشگاهی فلسفه وجودی امامت و ولایت را بیشتر ترویج دهیم، گفت:نسل جوان ما باید علاوه بر رشد علمی باید به رشد معنوی و فرهنگی نیز برسند تا بتوانند مثمر ثمر بوده و به سعادت برسند.

حجت الاسلام سیف اله مدبر مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم به بیان ویژگی ها و خصوصیات عید غدیر خم پرداخت.

مولودی خوانی، اجرای موسیقی زنده و اهدای جوایز به قید قرعه از جمله برنامه های این جشن بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بود.

جشن بزرگ غدیر خم توسط هیئت مذهبی جوانان تسنیم و با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

کد خبر: 834710

وب گردی

وب گردی