آمریکا باید چه جنایتی انجام دهد تا به رگ غیرت آقایان بربخورد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در خطبه های پیش از ظهر نماز جمعه امروز کرج گفت: دیگر آمریکا باید چه جنایتی انجام دهد تا به رگ غیرت آقایان بربخورد و بی‌تردید مشکل کشور نگاه غیرانقلابی است.

به گزارش ایسکانیوز، علی مجیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرجدر خطبه های پیش از ظهر نماز جمعه امروز کرج گفت: عاقبت سازش با دشمن سرانجام مبارک و صدام و دستگاه دیپلماسی کشور باید جواب بدهد که چگونه ذلت را پذیرفته و با دشمنان عکس می اندازد.

علی مجیدی ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: فلسفه مناسبت غدیر کامل شدن دین ما مسلمانان است و دین زمانی کامل می شود که از عقل و دستورات ائمه تبعیت کنیم.

وی در ادامه گفت: ▪️ راه دشمن برای تسلیم شدن دعوت به مذاکره است و متأسفانه عده ای دل خود با مذاکره با دشمن برای حل مشکلات خوش می کنند و غافل از این هستند که سخن دشمن دست برداشتن از حق و سرانجام حذف خودِ حق است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج با انتقاد از برخی ظواهر غیر اسلامی در جامعه گفت: در حوزه فرهنگ اسلامی ما، وجود تفکر غربی لیبرال و اشرافی در مردم و پدیده آقازادگی، راه‌اندازی رستوران‌های غربی که فیش‌های نجومی دارد و فاصله های طبقاتی بین مردم، هیچ همخوانی با اسلام ندارد و مسئولی که از اول انقلاب تا کنون در مشاغل دولتی مشغول بوده، چگونه می‌تواند سرمایه میلیاردی داشته باشد.

مجیدی در پایان خاطرنشان کرد: این بدترین حقارت است، دیگر آمریکا باید چه جنایتی انجام دهد تا به رگ غیرت آقایان بربخورد و بی‌تردید مشکل کشور نگاه غیرانقلابی است.

کد خبر: 834950

وب گردی

وب گردی