تاکید عضو شورای شهر خارگ بر ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهر

عضو شورای شهر خارگ با تاکید بر ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی در خارگ گفت: با توجه به حضور پررنگ سازمان تامین اجتماعی و درآمدزایی قابل توجه و سرشار آن این سازمان ملزم به راه‌اندازی بیمارستان و درمانگاه تخصصی در خارگ شود.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی بخشی شامگاه جمعه در نشست اعضای شورای شهر خارگ با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت مهم اقتصادی و درآمدزایی جزیره استراتژیک خارگ در کشور اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و عمرانی با ید در دستور کار صنایع نفتی در خارگ قرار بگیرد.

وی با تاکید بر ساماندهی وضعیت تردد و سفر دریایی ساکنان بومی خارگ تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی خارگ نبود اسکله اختصاصی برای پهلوگیری شناورهای مسافری است چراکه اگر اسکله اختصاصی در این جزیره ایجاد شود می‌توان شرکت‌های خصوصی در این جزیره برای فعالیت ترغیب کرد.

عضو شورای شهر خارگ با تاکید بر شفاف سازی مشکلات کشتی مسافری مهیار کیش گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی به صورت انفرادی و استهشادیه برای تردد کشتی مسافری در مسیر خارگ به گناوه با قرار گرفتن کشتی یاد شده در مسیر خارگ به گناوه موافقت می‌شود.

مهدی بخشی بازگشت سهیمه پرواز از فرودگاه خارگ به مردمی بومی را یک ضرورت دانست وبر توجه به حل مشکل صدور سند مالکیت منازل مردم تاکید کرد و افزود: محقق شدن خواسته به حق مردم خارگ، در زمینه صدور سند مالکیت منازل این جزیره یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است که لازم است در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

این مسئول با تاکید بر توجه به برطرف کردن مشکلات اشتغال‌زایی جوانان بومی خارگ خاطر نشان کرد: اشتغال‌زایی جوانان در تاسیسات نفتی خارگ از دیگر مطالبات مردم این جزیره است.

عضو شورای شهر خارگ با تاکید بر ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی در خارگ بیان کرد: با توجه به حضور پررنگ سازمان تامین اجتماعی و درآمدزایی قابل توجه و سرشار آن این سازمان ملزم به راه‌اندازی بیمارستان و درمانگاه تخصصی در خارگ شود.

901

کد خبر: 835002

وب گردی

وب گردی