وزارت خارجه در سکوت جامعه جهانی صدای مظلومین بی صدا باشد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در پی کشتار مسلمانان میانمار بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی به جنایات اخیر در میانمار واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انتشار اخبار مجدد کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم میانمار در چند روز اخیر،دل هر فرد عدالت طلب و ظلم ستیز را در هر نقطه دنیا به درد آورده است.

دولت میانمار با سلب حقوق شهروندی از قوم روهنگیا و با کمک به بودائیان افراطی در حال خلق هلوکاست مسلمانان و یک پاک سازی قومی و مذهبی هستند.

در این حال هیچ صدای اعتراضی از مدعیان حقوق بشر شنیده نمی شود و سکوت معناداری بر فضای رسانه ایی آن ها حاکم است.همانهایی که به گفته مقام معظم رهبری:برای حیوانات دل میسوزانند،لب تر نمی کنند و در مقابل کشته شدن یک عده انسان سکوت می کنند.

در سکوت دولت هایی که بر سر مسائل واهی دست به جنجال رسانه ایی می زنند و کار را به سازمان ملل متحد و تحریم می رسانند که اینک به خاطر منافع تجاری،خاموش بودن تریبون هایشان را برگزیده اند و از طرفی حمایت دولت غاصب صهیونیستی از ارتش میانمار، روند پاکسازی در کمال آرامش و بدون فشار بین المللی ادامه دارد.

سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب، حمایت از مظلوم در هر نقطه دنیا با هر نژاد،زبان و آیین و محکومیت و مقابله با ظالم بوده است؛چه رژیم صهیونستی در فلسطین اشغالی و چه رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی

اینک از مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی بالاخص وزارت امور خارجه انتظار می رود دست به اقداماتی فرای محکومیت های رسانه ایی بزنند و درصدد توقف این وضع اسف بار برایند و با ورود از جایگاه های حقوقی بین المللی و فشار بر دولت میانمار ،باقیمانده مسلمانان روهنگیا از خطر نابودی نجات یابند و اینکه در سکوت جامعه جهانی صدای مظلومین بی صدا باشند.

والسلام علی من اتبع الهدی و دین الحق

کد خبر: 835136

وب گردی

وب گردی