راه اندازی  اولین  نمایشگاه کتاب استانی در البرز

اولین نمایشگاه کتاب استانی سال جاری عصر امروز یکشنبه 19 شهریورماه درکرج با حضوردکتر محمد سلگی، سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، سیصد و سی و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز ساعت 18 امروز در محل سالن نمایشگاه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افتتاح می شود.

دراین نمایشگاه 169 ناشر از سراسر کشور 32 هزار 557 عنوان کتاب را 115 غرفه عرضه می کنند. 12 ناشرازاستان البرز به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز کتاب های 25 ناشر را ارائه می کند.

مبلغ 250 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد ازطریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدید کنندگان توزیع می شود. با هماهنگی های به عمل آمده بازدیدکنندگان از نمایشگاه می توانند تا 15 روز بعد از برگزاری با مراجعه به 5 کتابفروشی‌ ستاره البرز، نشریات فرهنگی مهندسی نوین، شهرکتاب کرج، انتشارات پیام نور و کتاب فروشی ققنوس در این استان نسبت به خرید کتاب با بن کارت‎های ارائه شده در نمایشگاه کتاب های مورد نیازخود را خریداری کنند.

برگزاری جلسات نقد و رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزش تکنیک‌های یادگیری سریع، مجموعه‌ داری، داستان‌نویسی، تکنیک بالابردن توانمندی فردی، برگزاری جنگ شادی کتاب، جشن امضاء کتاب، تئاتر کودک با موضوع کتاب‌خوانی، برگزاری ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان، قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی است که برای بخش جنبی نمایشگاه کتاب استان البرز در نظر گرفته شده است.

سیصد و سی و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز از تاریخ 19 تا 25 شهریورماه برگزار می شود

502

کد خبر: 835221

وب گردی

وب گردی