پیام تبریک ابراهیم داروغه زاده به سینماگران ایرانی

معاون ارزشیابی و نظارت  سازمان سینمایی کسب جایزه معتبر بهترین کارگردانی و بازیگری بخش افق های جشنواره بین المللی فیلم ونیز را به وحید جلیلوند و نوید محمد زاده و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم مونترال را به حسین نمازی را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی وبصری، متن پیام تبریک دکتر ابراهیم داروغه زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی به این شرح است:

بنام خداوند خالق زیباییها

هنرمندان فرهیخته و گرامی
جناب آقایان وحید جلیلوند، نوید محمدزاده و حسین‌نمازی

دریافت جایزه معتبر بهترین کارگردانی و بازیگری بخش افق های جشنواره بین المللی فیلم ونیز و جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم مونترال گوارای وجودتان باد.
این روزها سینمای ایران در بحبوبه خشونت های ناعادلانه و ظالمانه علیه بشریت و در میان انواع هجمه های غیرفرهنگی به شخصیت والای انسانی در اقصی نقاط دنیا، بهترین رسانه برای یادآوری و انتقال مفاهیم اخلاقی به جهانیان است.
تلاش و موفقیت فعالان عرصه فرهنگ و هنر ایران زمین، فارغ از شادی آفرینی برای علاقمندان به هنر هفتم، بیشتر ازین منظر ستودنیست که در قالب تصویر و با درخشش های متعدد در محافل جهانی، دِین خود را در بسط اندیشه های والا و ماندگار به جامعه انسانی ادا می کند.
با ابراز شادمانی و تبریک به مناسبت کسب این ‌جایگاه شایسته، برای همه سینماگران کشورم آرزوی توفیق بیشتر در مسیر تحقق سینمای اندیشه ورز و متعالی دارم.

دکتر ابراهیم داروغه زاده
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی

501

کد خبر: 835269

وب گردی

وب گردی