روحیه جهادگری و ایثاردانشجویان بسیجی ستودنی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: روحیه جهادگری، ایثار و تلاش در دانشجویان بسیجی ستودنی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد اراک، دکتر عباسعلی حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک به همراه برخی از معاونان از اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی در بخش خنجین شهرستان فراهان استان مرکزی بازدید کرد.

دکتر حیدری در حاشیه بازدید از اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه های استان مرکزیاظهار کرد: روحیه جهادگری، ایثار و تلاش در دانشجویان بسیجی ستودنی است و برگزاری چنین اردوهایی می تواند علاوه بر حل مشکلات مناطق محروم، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم کند.

سرپرست واحد اراک فعالیت های اردوی جهادی را بسیار ارزشمند و انسان دوستانه توصیف کرد و از زحمات برگزارکنندگان این اردوی جهادی تشکر کرد.

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در جمع دانشجویان جهادی ضمن تأکید بر شناسایی دقیق مناطق محروم، خدمت به محرومان را عبادت و توفیق الهی دانست و تصریح کرد: این اردوی جهادی به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان به مدت ۱۰ روز در روستاهای بخش خنجین شهرستان فراهان استان مرکزی در حال برگزاری است و بیش از 35 نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه آزاداسلامی اراک در این طرح مشارکت دارند.

ابراهیم ساریخانی مسئول قرارگاه جهادی امام هادی(ع) ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی نیز با تقدیر از مساعدت و همراهی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در برگزاری اردوهای جهادی گفت: این اردوی جهادی 10 روزه با حضور 120 نفر از خواهران و برادران بسیجی دانشگاه های استان مرکزی، در روستاهای منطقه خنجین شهرستان فراهان استان مرکزی برپا شده است.

مسئول قرارگاه جهادی امام هادی(ع) ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی با بیان اینکه 500 بسته لوازم التحریر‎ تهیه و به محرومان اهدا شده است، افزود: این اردوی جهادی در 4 کارگروه مشاوره، آموزش، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی فعالیت می کنند.

ساریخانی هدف از برگزاری اردوی جهادی را خدمت‌رسانی به محرومان، تقویت حس مسئولیت پذیری و ایجاد روحیه همبستگی و اتحاد بین بسیجیان دانست و اظهار کرد: این حرکت در راستای خودسازی، ایثار، خودباوری در زمان کمبود امکانات، آمادگی برای ارتقای سطح فکری دانشجویان و زنده نگه داشتن روحیه جهادی همراه با خدمت به ولی نعمتان جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر: 835428

وب گردی

وب گردی