احمدی قهرمان جهان را به زانو در آورد/ مدال برنز آلمان دور گردن سعید

سعید احمدی کاراته کای وزن 67 -کیلوگرم کشورمان در جدول شانس مجدد موفق شد توماس جردن از انگلستان را شکست دهد و به مدال برنز ششمین مرحله مسابقات کارته وان آلمان برسد.

به گزارش ایسکانیوز، ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌‌وان در حالی از جمعه به میزبانی کشور آلمان پیگیری می‌شود که تعدادی از کاراته‌کاهای ایرانی با هزینه شخصی و با فراهم کردن اسپانسر راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان آلمان در حالی از روز جمعه به میزبانی شهر لایپزیک آغاز شده است که امروز این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

سعید احمدی کاراته کای وزن منهای 67 کیلوگرم کشورمان در جدول شانس مجدد موفق شد توماس جردن از انگلستان دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ و قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۴ را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهد و به مدال برنز این وزن دست یابد.

سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس و کاراته‌کای وزن منهای 67 کیلوگرم ایران با شکست نمایندگان شیلی، لوگزامبورگ، قزاقستان، ترکیه و گارین ماروین از فرانسه به نیمه نهایی راه یافت. احمدی در نیمه نهایی با شکست مقابل نماینده ژاپن به رپه شارژ راه یافت.

امیر مهدی زاده کاراته کای وزن منهای 60 کیلوگرم امروز(یکشنبه)در جدول شانس مجدد به مصاف "ولادمیر کلاشینکوف" از روسیه رفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

607

کد خبر: 835435

وب گردی

وب گردی