اولین بخش بستری طب ایرانی کشور، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان یزد، از روند احداث اولین بخش بستری طب ایرانی با معماری ایرانی- اسلامی کشور در این استان مطلع شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمود خدادوست، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت در سفر به استان یزد، ضمن ابراز خرسندی از روند سریع ساخت نخستین بخش بستری طب ایرانی در کشور، از تلاش‌های دکتر امتیازی، رییس بخش طب ایرانی، دکتر محمدرضا میرجلیلی، رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد و معاونان پشتیبانی و درمان دانشگاه و مسئولان بیمارستان قدردانی و ابراز امیدواری کرد بهره‌برداری از این بخش، فتح باب ارتباط و تبادل نظر مستقیم میان متخصصان طب ایرانی و پزشکان و متخصصان طب رایج باشد.

تا کنون نیمی از روند احداث اولین بخش بستری طب ایرانی با معماری ایرانی- اسلامی کشور در استان یزد، طی شده و این بخش به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است: در این بازدید، دکتر مجید امتیازی، رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی یزد، ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده، مشاور وزیر بهداشت را در بازدید از قسمت‌های مختلف اولین بخش بیمارستانی طب ایرانی در کشور همراهی کرد.

701

کد خبر: 835530

وب گردی

وب گردی