بهره برداری از 35 اتوبوس برقی در آستانه مهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت:تنها اتوبوس ها و مینی بوس هایی می توانند به عنوان سرویس فعالیت کنند که دارای برچسب  معاینه فنی باشند که 120 اتوبوس و مینی بوس در این بخش فعالیت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از صدا و سیما،سنندجی با اشاره به برنامه های این شرکت برای استقبال از مهر از بهره برداری از 35 دستگاه اتوبوس برقی بازسازی شده همزمان با بازگشایی مدارس خبرداد.

وی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی افزایش 20 تا 30 درصدی ترافیک و افزایش سفرهای درون شهری را شاهد هستیم، تصریح کرد: ارائه برنامه های زمانبندی با توجه به افزایش تقاضای سفر و کاهش سر فاصله ای اعزام ناوگان در دستور کار قرارگ رفته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به فعالیت شرکت اتوبوسرانی در حوزه سرویس مدارس تصریح کرد: شناسایی کامل مراکز آموزشی (دبستان، دبیرستان، دانشگاه و آموزشگاه) به تفکیک تعداد مدارس تحت پوشش هر سامانه صورت گرفته است تا با هماهنگی مسئولان مراکز آموزشی جهت اعزام اتوبوس همزمان با تعطیلی مراکز به منظور ارائه خدمات مطلوبتر اقدام شود.

به گفته سنندجی همزمان با آغاز سال تحصیلی تمامی باجه های فروش کارت بلیت فعال خواهند بود. در عین حال طی 2 هفته باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی نسبت به رفع مشکلات مبلمان شهری اتوبوسرانی و پایانه ها اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: اشتغال حداکثری ناوگان و لغو مرخصی های غیر ضروری ، استقرار عوامل نظارتی در مکان های پر تردد، نظارت از طریق سایت نظارت تصویری از جمله اقدامات در دست اقدام برای سال تحصیلی 96 است.

سنندجی با اشاره به دیگر برنامه های شرکت واحد اتوبوسرانی در خطوط ویژه جانبازان و معلولان برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد : سرویس رسانی به 60 مدرسه استثنایی، تقویت سرویس رسانی به جانبازان و معلولان با خودروی ون به صورت روزانه و از طریق درخواست پیامکی 6305 سرویس رسانی به 169 مرکز آموزشی و درمانی از جمله اقداماتی است که در سال تحصیلی 97-96 صورت می گیرد.

705

کد خبر: 835783

وب گردی

وب گردی