چرا ۳ نفر از اعضای شورای شهر و شهردار منتخب نظرآباد بازداشت شدند؟

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از بازداشت ۳ نفر از اعضای شورای شهر پنجم نظرآباد و شهردار منتخب این شهر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد قیومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به بازداشت سه نفر از اعضای شورای شهر پنجم شهرستان نظرآباد اظهار داشت: این افراد قبل از اینکه شهردار منتخب را در نشست شورای شهر انتخاب کنند در لابی‌گری‌ها متاسفانه 3 نفر با هم عهد می‌بندند که یک فرد مشخصی شهردار شود.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب هم بازداشت و تحت نظر است، افزود: یکی از این افراد بازداشت شده خانم و 2 نفر دیگر از اعضای شورای مرد هستند.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با بیان اینکه در این پرونده تاکنون 6 نفر بازداشت شده‌اند که از این 6 نفر یک نفر زن است، بیان کرد: متهم زن این پرونده به دلیل دخالت همشرش در این پرونده با قرار وثیقه آزاد است.

وی با بیان اینکه این افراد به جهت اخذ رشوه که برای رای دادن به فرد مشخصی دریافت کرده‌اند، دستگیر شدند،عنوان کرد: یک نفر از اعضا شورای شهر اقرار به دریافت رشوه دارد و 2 نفر دیگر می‌گویند که قرار بوده به ما وجهی پرداخت شود.

قیومی با بیان اینکه مبلغی به میزان 50 میلیون به حساب یکی از اعضای شورای شهر واریز شده که هم اکنون با دستور قضایی بلوکه شده است عنوان کرد: 2 نفر دیگر از اعضای بازداشت شده که دستی بر کارهای اقتصادی داشته‌اند پول را مستقیم در حساب خود واریز نکرده‌اند و به همین دلیل نخست اقرار کردند که چنین کاری نکرده‌اند ولی بعد که تحقیقات نشان داد، گفتند که قرار بوده است به ما هم داده شود.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با بیان اینکه در این بین برخی از افراد دیگر هم بازداشت شده‌اند گفت: 2 نفر دیگر که واسطه این کار بوده‌اند هم بازداشت شده‌اند.

900/900

کد خبر: 835814

وب گردی

وب گردی