یغمایی:  خواننده‌ای که مردم از او حمایت کنند مسیر درست را رفته است

خواننده آلبوم «شبهای جنون من» گفت: خواننده ای که می تواند مورد استقبال مردم قرار گیرند بی شک مسیر درستی را رفته اند.

مهدی یغمایی در گفت و با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره وضعیت این روزهای موسیقی پاپ و افزایش ورود خوانندگان جدید به این حوزه، اظهار کرد: سبک موسیقی پاپ در همه کشورهای دنیا مورد پسند عامه مردم است بنابراین مردم تعیین می کنند که در میان تنوع خوانندگان از چه کسی حمایت کنند.

وی ادامه داد: افزایش تعداد خوانندگان موسیقی پاپ و همچنین متنوع شدن صدا در این حوزه را بسیار مثبت می دانم و از موفقیت خوانندگان جدید خوشحال می شوم. در این حوزه جایگاه خوانندگان به انتخاب مردم بستگی دارد بنابراین افرادی که می توانند مورد استقبال مردم قرار گیرند بی شک مسیر درستی را رفته اند.

خواننده آلبوم «شبهای جنون من» گفت: برجسته شدن یک خواننده در نگاه مردم به سلیقه افراد برمی گردد. ممکن است عده ای به صدای یک شخص علاقه پیدا کنند و گروهی دیگر آثار همان شخص را نپذیرند.

یغمایی در ادامه با اشاره به تغییر سبک در آثار جدید خود، یادآورشد: در آلبوم جدیدی که منتشر خواهم کرد، از موسیقی پاپ فاصله گرفته ام و به تلفیق موسیقی الکترونیک و اصیل گرایش پیدا کرده ام.

وی ناهماهنگی موسیقی پاپ رایج امروز در جامعه با سلیقه خود را دلیل اصلی تغییر سبک در آثار جدید دانست و تاکید کرد: موسیقی پاپی که امروز در جامعه رایج است، با سلیقه من مطابقت ندارد و حس می کنم که به قامت من زیبا نیست.

خواننده آلبوم «شبهای جنون من» افزود: درحال حاضر من 40 سال سن دارم و هر آنچه را که باید در موسیقی پاپ تجربه می کردم، انجام داده ام. این حوزه برایم دیگر جذابیتی ندارد. موسیقی پاپ برای من تکرار ملودی های گذشته است که دیگر این تکرارها نمی تواند من را راضی نگه دارد بنابراین وقتی خود خواننده به یک اثر علاقه نداشته باشد، نمی تواند مخاطبان را جذب کند.

یغمایی همچنین گفت: تصمیم دارم از این پس به ادبیات فاخر و کلاسیک ایرانی که مطابق تفکر من است، بیشتر توجه کنم.

وی درباره برگزاری کنسرت پس از ماه های محرم وصفر، خاطر نشان کرد: در حال حاضر چند پیشنهاد برای بستن قرارداد طولانی مدت با شرکت های مرتبط داریم که تصمیم دارم پس از عقد قرار داد و گذر از ماه های حرام، کنسرت هایی کاملا متفاوت با گذشته را اجرا کنیم.

503

کد خبر: 835834

وب گردی

وب گردی