دکتر دادکان: مرحوم هاشمی نسبت به ورزش بانوان حساسیت زیادی داشت

دکتر دادکان در مراسم تکریم معاونین دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مرحوم هاشمی نسبت به ورزش بانوان حساسیت زیادی داشت و به من توصیه کرد به ورزش بانوان اهمیت بدهیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر دادکان معاون سابق ورزش دانشگاه آزاد در مراسم تکریم معاونین دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همان طوری که انقلاب اسلامی به نام امام خمینی(ره) شناخته می شود، دانشگاه آزاد اسلامی هم به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی شناخته شده است و خواهد بود.

وی افزود: مرحوم هاشمی نسبت به ورزش بانوان حساسیت زیادی داشت و به من توصیه کرد به ورزش بانوان اهمیت بدهیم.

دکتر دادکان داشتن برنامه راهبردی در بخش ورزش دانشگاه آزاد را از نقاط مثبت دوره فعالیت خود دانست و تاکید کرد: در بخش ورزش همگانی 250 هزار دانشجو درگیر فعالیت های درون دانشگاهی بودند و مسابقات هیات علمی و کارکنان را برگزار کردیم.

معاون سابق ورزش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در ورزش حرفه ای هم ما موفق شدیم در 20 رشته تیم حرفه ای داشته باشیم، 11 تیم ما قهرمان لیگ های برتر ایران شدند، 6 تیم ما مقام دوم را به دست آوردند و همچنین در عرصه بین المللی 5 سهمیه آسیایی نیز در رشته های مختلف بدست آوردیم.

دکتر دادکان در ادامه گفت: درخواست من به عنوان عضو کوچک در جامعه ورزش این است که نگذارید روند رو به رشد ورزش در دانشگاه کاهش پیدا کند. در درجه اول تیم های دانشجویان و کارکنان را حفظ کنید، تیم های حرفه ای را هم حفظ کنید تا دانشگاه آزاد بتواند به ورزشکاران ملی و حرفه ای خودش کمک بکند.

محمد دادکان خواستار بها دادن مسئولان به امر ورزش شد و افزود: ورزشکارانی که به دانشگاه آزاد اسلامی می آیند قهرمان ملی و بین المللی هستند و با امید به این دانشگاه می آیند. باید متوجه جایگاه ورزش باشیم هزینه در ورزش به معنای سرمایه گذاری است. بزرگترین اجتماعات دنیا اجتماعات ورزشی است. از این واقعه سالم بهره ببریم و به جامعه جوان خود خدمت کنیم.

کد خبر: 835850

وب گردی

وب گردی