برای به روز بودن نمی‌شود با روش 40 سال قبل حرکت کرد

مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی گفت: برای به روز بودن نمی‌شود با روش 40 سال قبل حرکت کرد بلکه باید با جوانان توانمند و بهره گیری از شرکت‌های دانش بنیان به دنبال ایجاد تحول در عرصه اقتصاد باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، سید مجید هدایت مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین همایش سراسری هم اندیشی با خانواده بزرگ صبا باتری،گفت: برای به روز بودن نمی‌شود با روش 40 سال قبل حرکت کرد بلکه باید با جوانان توانمند و بهره گیری از شرکت‌های دانش بنیان به دنبال ایجاد تحول در عرصه اقتصاد باشیم.

وی افزود: برای رسیدن به این مهم باید در راه تحقیقات و پژوهش هزینه‌های خاصی را متحمل شد.

مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی اظهار داشت: به همت و تلاش متخصصان و جوانان توانمند کشور توانسته‌ایم گام‌های بزرگی در چرخه اقتصادی با مصرف کمتر انرژی و بهره وری بیشتری برداریم.

هدایت ادامه داد: ما مجموعه‌ای هستیم که با نگاه 20 ساله و بر مبنای برنامه چهار ساله حرکت می‌کنیم که امسال اولین سال ورود به برنامه دوم چهار ساله ماست.

وی با بیان اینکه توانسته‌ایم با حرکت در یک مسیر صحیح به بنگاه‌های بزرگ اقتصادی بپیوندیم، تصریح کرد: با توجه به قدم‌های بسیار خوب برداشته شده در گذشته و نیز برنامه ریزی‌های انجام گرفته، کارهای بزرگی برای آینده در پیش رو داریم.

وی افزود: بر همین اساس برنامه‌هایی برای بهره وری بیشتر با هدف کاهش مصرف انرژی وساختارهای خوب و متناسبی برای نیل به این هدف پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم

302

کد خبر: 835952

وب گردی

وب گردی