پرداخت بدهی خارجی های استقلال/دریافتی ناقص مگویان !

استقلالی ها سعی در این دارند که این بار در نیم فصل با مشکل نقل و انتقالی و محرومیت روبرو نشوند و به همین دلیل اقداماتی را انجام دادند.

به گزارش ایسکانیوز،کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال به طور جدی پیگیری حل و فصل مشکلات باشگاه استقلال است و بدهی باشگاه استقلال به بازیکن خارجی پرداخت شده است تا از محرومیت تیم جلوگیری گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال این موضوع را تایید کرد و اعلام داشت که بدهی باشگاه استقلال به بازیکن خارجی خود پرداخته شده است و علت اینکه این برنامه برای استقلال رخ داد این بود که باشگاه استقلالبدهی اش را در روزهای پایانی سال میلادی پرداخت کرده است و به دلیل تداخل پرداخت بدهی با تعطیلات سال میلادی، این اتفاق رخ داده و پاسخ نهایی دیرتر به دست مسوولان رسیده است.

از طرفی آبی ها بدهی هرایر مگویان، بازیکن سابق استقلال که در نقل و انتقالات در لیست آبی‌پوشان جایی نداشت و از این تیم جدا شد را نیز پرداخت کرد.

چندی پیش مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد که به دلیل بدهی از باشگاه استقلال شکایت خواهد کرد اما ظاهرا مسئولان باشگاه امروز مبلغی از قرارداد مگویان را به حساب این بازیکن واریز کردند تا از شکایت وی جلوگیری کنند.

کد خبر: 835995

وب گردی

وب گردی