تمرینات ملی‌پوشان جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک

اردونشینان تیم ملی جوجیتسو تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، اعضای تیم ملی جوجیتسو اعزامی به پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا تمرینات خود را تا روز اعزام به این مسابقات در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.

تیم ملی جوجیتسو که به تازگی و با کسب 19 مدال رنگارنگ در دو بخش آقایان و بانوان از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشته است، با ترکیبی هفت نفره متشکل از پنج آقا و دو خانم در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا که به میزبانی عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود حضور خواهد یافت.

سوده کمندانی و نسیم محمدی در بخش بانوان و امیر حسین خادمیان، محمد منصوری داور، محسن حمیدی، مسعود جلیلوند و مسعود حسن زاده در بخش آقایان اردونشینان تیم ملی جوجیتسو را تشکیل می دهند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی جوجیتسوی آقایان زیر نظر سید امیر خوشبین و بانوان این رشته ورزشی نیز زیر نظر آسیه هداوندخانی به تمرین می پردازند.

پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از روز 26 شهریور ماه به صورت رسمی آغاز می شود و تیم ایران با 212 ورزشکار در 18 رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان در این بازی‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

607

کد خبر: 836081

وب گردی

وب گردی