سیفی خبر داد: تکمیل پروژه خانه امید در ملایر

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری همدان از تکمیل پروژه خانه امید ملایر خبر داد و گفت: با اشاره به اینکه این خانه در 25 شهریورماه با حضور مسؤولان کشوری افتتاح می‌شود، ابراز کرد: این خانه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا سیفی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری همدان در دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان این استان اظهار داشت: دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با هدف تکریم بازنشستگان فرهیخته و نخبه استان همدان و با حضور بیش از 850 نفر از بازنشستگان کشوری استان همدان و ۲ تن از نمایندگان محترم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان برگزار شد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان در این مراسم به اقدامات و برنامه‌های انجام شده صندوق در 6 ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی استان از تاریخ اردیبهشت سال 94 تا اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 196 پیشکسوت در رشته‌های تنیس روی میز برای آقا و خانم، دارت آقا و خانم، شنا کرال سینه و قورباغه آقا و خانم، شطرنج آقا و خانم، تیراندازی، تفنگ بادی از جمله اقدامات است.
سیفی با اشاره به اعزام 16 نفر از پیشکسوتان نفرات برتر به جشنواره مسابقات ورزشی تهران افزود: پیشکسوتان استان موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات، پرداخت وام ضروری به بازنشستگان و موظفین به تعداد دو هزار و 951 نفر از متقاضیان به صورت قرض‌الحسنه بوده که به هر نفر به مبلغ 30 میلیون ریال بدون وثیقه پرداخت شد.
این مقام مسؤول از تکمیل پروژه خانه امید ملایر خبر داد و با اشاره به اینکه این خانه در 25 شهریورماه با حضور مسؤولان کشوری افتتاح می‌شود، ابراز کرد: این خانه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان افتتاح می‌شود.


سیفی در ادامه به برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و محصولات کشاورزی بازنشستگان از دوم تا دوازدهم شهریورماه اشاره و بیان کرد: اعزام بیش از 950 نفر از بازنشستگان به سفرهای زیارتی و سیاحتی از جمله برنامه‌ها است.
وی تصریح کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی در چهار استان همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از دیگر اقدامات ما است.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان عنوان کرد: برگزاری مراسم جشن مشترک دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور بیش از 900 نفر از بازنشستگان و خانواده آنها از جمله اقدامات است.
سیفی ابراز کرد: برقراری تعداد یک هزار و 300 فقره پرونده حقوق بازنشستگی و وظیفه در دستگاه‌های اجرایی استان در مدت 6 ماه از جمله اقدامات صندوق است.


این مراسم با اجرای موسیقی سنتی، نقالی و مسابقه همراه بود که یکی از میهمانان ویژه این مراسم رابعه مدنی از بازنشستگان کشوری بود که مورد تجلیل قرار گرفت و در پایان این مراسم از منتخبان صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان شامل حسن آراسته‌فر، محمد هادی‌پور، محمد میرمعینی، اسدالله رهبر، احمد تیموری، جواد شریفیان، سعید حاجیان، توران محمدی، ایران رئوفی، سیاوش دیلیمی و همچنین از بازنشستگان سال 96، از جمله تقی احمدی، محسن امینی، ‌نصرا... آزادی‌مقدم، نصرت مردانی، نبی زندی، حاج علی جواهری‌افخم، محمدرحیم نوری، حسین غفاری، مجید اسدبیگی، حسین کوروش‌بختیار، علیرضا حیدری، احد دارابی، فاطمه واحدی‌صفر، داود سرانجام، محمدتقی قیاسی، محبوبه سیف صنعتی، علی شایگان، فریدون معین‌پور، محمدجواد اقبالیان، سیدمسعود ساداتی و فرخ اردلان تجلیل شد.

901

کد خبر: 836134

وب گردی

وب گردی