آخرین اخبار از نتایج انتخاب شهردار بروجرد

عضو شورای شهر بروجرد بابیان اینکه روند انتخاب شهردار بروجرد بسیار طولانی شده است گفت: به‌زودی و تا ابتدای مهرماه نتیجه انتخاب شهردار بروجرد نهایی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمد پرهام صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به ویژگی‌های انتخاب یک شهردار مناسب در بروجرد اظهار داشت: شهردار بروجرد نیاز به سه ویژگی تجربه، جسارت و انگیزه دارد و در گام نخست باید تجربه مدیریت شهرداری را درگذشته داشته باشد.

وی با اشاره به ساختار ناکارآمد و دچار بحران شهرداری بروجرد افزود: اگر این ساختار بحرانی در شهرداری بروجرد حاکم نبود نظر ما بر روی استفاده از جوانانی بود که حتی سابقه مدیریت شهرداری هم ندارند اما به دلیل اینکه وضعیت فعلی شهرداری بروجرد از مرز بحران نیز گذشته است باید فردی به‌عنوان شهردار انتخاب شود که ابتدا تجربه شهردار بودن و پس‌ازآن انگیزه زیادی برای کار و خدمت داشته باشد.

عضو شورای شهر بروجرد بابیان اینکه این شهر به شهر بنرها و دست‌فروشان تبدیل‌شده است عنوان کرد: شورای پنجم در نظر دارد تعدادی بازارچه میوه و تره‌بار دائمی که در بسیاری از شهرها وجود دارد در اماکن مناسب با دسترسی ساده ایجاد کند تا بخشی از دست‌فروشان ساماندهی شده و آمار دقیقی از دست‌فروشان واقعی به دست آید.

وی در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای انتخاب شهردار بروجرد بیان کرد: عملاً در حال حاضر گزینه‌ها برای انتخاب شهردار بروجرد بسیار کم شده و اعتقاد داریم فرد باید با 9 رأی اعضای شورای شهر انتخاب شود تا بتواند برنامه‌های ارائه داده‌شده را به‌درستی اجرا کند چراکه شورا هم مطالبه گر و هم پیگیر است.

پرهام با اشاره به اتفاق‌نظر همه اعضای شورا بر خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و اینکه هیچ تفاوتی برای انتخاب شهردار بومی و غیربومی مدنظر نیست گفت: امیدواریم که به‌زودی و تا ابتدای مهرماه نتیجه انتخاب شهردار نهایی شود چراکه این مسائل به درازا کشیده شده است و هرروز که شهردار دیرتر انتخاب شود شهر یک پله بیشتر سقوط می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در رابطه با انتخاب مدیران عامل سازمان‌های مختلف شهرداری تصریح کرد: شهردار پس از انتخاب توسط اعضای شورا باید مدیران عامل سازمان‌ها، معاونت‌ها و شهردار مناطق را انتخاب کند و از آن‌ها بخواهد رزومه‌ای نوشتاری در صحن شورا ارائه دهند تا مشخص شود در ارتباط با سازمان تابعه توانایی لازم دارند، در بخش دوم برای چهار سال برنامه‌ای مدون ارائه دهند تا مشخص شود این سازمان را به چه شیوه‌ای قرار است اداره کنند و اهداف بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت را ارائه دهند.

902/900

کد خبر: 836155

وب گردی

وب گردی