در خشش عکاس ایرانی در جشنواره هند

کلوپ عکس فوکوس به عنوان نماینده فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران به عنوان بهترین کلوپ شرکت کننده در ab Awards 2017 هند شناخته شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در این جشنواره عکس Lake از میکائیل بایزیدی از ایران موفق به دریافت جایزه CHAIRMAN CHOICE شد.

در این جشنواره که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی برگزار شد، در مجموع 40 عکس از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس پذیرفته شده است ، امین دهقان (6عکس)، سودابه وطن پرست (5عکس)، اوین عباسی (5عکس)، مهدی رحمانی (5عکس)، سهیل زندآذر ( 4عکس)، آرش مهدوی (3عکس)، سعید عبدالهی ( 3عکس)، لقمان ( میکائیل ) بایزیدی (3عکس)، امیر علی نواده شهلا (2عکس)، علی حنایی (2عکس)، امیر نظری (1عکس)، ریحانه شاداب جوپشتی (1عکس) هستند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ)، به عنوان تنها مؤسسه بین المللی در زمینه عکاسی که از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از 90 مؤسسه ملی در ۵ قاره می رسد؛ در حال حاضر تنها نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس (FPC) وابسته به موسسه هنر خیام است.

503

کد خبر: 836205

وب گردی

وب گردی