جادوگر باز هم فوتبال را جذاب تر می کند؟/ برزیلی ها مدعی خواهند شد؟

هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور از روز پنجشنبه پس از وقفه ای حدودا بیست روزه بار دیگر با برگزاری سه دیدار آغاز می شود، که در آن ها سپیدرود در رشت میزبان صنعت نفت آبادان است، نفت تهران با علی کریمی پذیرای گسترش فولاد خواهد بود و فولاد در خوزستان از سپاهان پذیرایی خواهد کرد.

برزیلی ها در رشت مدعی می شوند؟

سپید رود رشت ـ صنعت نفت آبادان

پنجشنبه 23 شهریور

ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه عضدی رشت

اسامی داوران: موعود بنیادی فر – محمد عطایی – بابک عباسقلی زاده – ناصر جنگی – ناظر: علی خسروی

سپید رود بعد از صعود به لیگ برتر روز های چندان خوبی را تجربه نکرده است؛ آن ها جام حذفی را هم در همین گام اول از دست دادند و شاید نکته منفی این حذف برای هواداران سپیدرود شکست برابر ملوان باشد. به هر ترتیب نظر محمدی که جدیدا استعفایش با مخالفت مسئولین این تیم قرار گرفته باید برای خروج تیمش از بحران راهی بیاندیشد.

صنعت نفت با کمالوند روز های خوبی را پشت سر می گذارد به نظر می رسد امسال هوادارن این تیم به جای نگرانی از بابت سقوط به دسته پایین تر که همواره با آن ها بوده، می توانند به نتایج درخشان تر این تیم امیدوار باشند. صنعت نفت در جام حذفی نیز با حذف سپاهان کار بزرگی انجام داده و می تواند علاوه بر لیگ برتر به جام حذفی نیز نیم نگاهی داشته باشند.

ترکیب احتمالی سپیدرود رشت

سیدمحمد حسینی، احمد آهی، سیدهادی موسوی، رضا الماس خاله، مهرداد جماعتی، توحید غلامی، میثم فردوسی، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی، میعاد یزدانی و عماد میرجوان.

ترکیب صنعت نفت آبادان

ناصر سالاری، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله زاده، حسین ساکی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، فرید کریمی، امید جهانبخش و لوسیانو پریرا.

همه چیز تحت تاثیر جادوگر

نفت تهران ـ گسترش فولاد

پنجشنبه 23 شهریور

ساعت : 19:45

ورزشگاه تختی تهران

اسامی داوران: روح اله شریفی – آرمان اسعدی – محمد راهی – کمیل غلامی – ناظر: حاتم بک پور

مهم ترین بازی از روز اول این هفته مربوط به همین بازی است، نه به خاطر نفت و گسترش فولاد بلکه به خاطر حضور علی کریمی بر روی نیمکت نفت تهران، کریمی که از محبوبیت خاصی میان فوتبالدوستان برخوردار است مسلما با حضور مجدد در فوتبال کشورمان به زیبایی های لیگ کمک های فراوانی خواهد کرد.

بوناچیچ نتایج بسیار ضعیفی با گسترش فولاد کسب کرده است؛ گسترش فولاد در حال حاضر در انتهای جدول قرار گرفته است؛ آن ها البته سعی کرده اند با چند خرید جدید کمی از نقاط ضعف خود را پوشش دهند اما تا به این لحظه موفق به انجام آن نشده اند. بوناچیچ باید برای خروج این تیم از بحران کاری کند در غیر این صورت ممکن است به زودی جایگاه خود را از دست بدهد.

ترکیب احتمالی نفت تهران

میلاد فراهانی، محسن بنگر، محمد نصرتی، فرید محمدی‌زاده، حامد آقایی، علیرضا عزتی، علی زینالی، پوریا امینی، احمد امیرکامدار، فرشاد هاشمی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو دخسوس، سیدمحسن حسینی، دراگان ژارکوویچ، میلاد فخرالدینی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، محمد خرم‌الحسینی، حسین ابرقویی، یوسف سیدی، امید جهانبخش و رضا خالقی‌فر.

فولاد ـ سپاهان

پنجشنبه 23 شهریور

ساعت: 20:00

ورزشگاه غدیر اهواز

اسامی داوران: محمدحسین زاهدی فرد – تورج عیوض محمدی – محمد هاشمی نسب – محمدحسین ترابیان – ناظر: رسول فروغی

فولاد خوزستان را می توان پر فراز و نشیب ترین تیم لیگ امسال دانست؛ آن ها هنوز به ثبات نرسیده اند و نتیج این تیم کاملا سینوسی است. پور موسوی مربی موفق فصل گذشته استقلال خوزستان تا به این لجظه نتوانسته انتظارات هواداران را براورده کند و باد برای رسیدن به ثبات در نتیجه گیری چاره ای کند زیرا به نظر می رسد صبر هواداران این تیم در آستانه پایان یافتن باشد.

سپاهان هم دست کمی از فولاد ندارد آن ها نیز این فصل مانند دو فصل اخیر از فرم همیشگی خود به دور هستند و اوضاع بر خلاف انتظار هواداران که به کرانچار برای این فصل امید بسته بودند پیش رفته است. البته هواداران این تیم باید به کرانچار فرصت بیشتری بدهند به مانند برانکو در پرسپولیس که امروز هوادارن پاداش صبوری خود در قبال او را در بازی های بی نقص پرسپولیس می بینند.

ترکیب احتمالی فولاد

حامد لک، عبدالله ناصری، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، پیمان شیرزادی، علی‌اصغر عاشوری، احمد عبدالله‌زاده، ایمان مبعلی، مجتبی نجاریان، هادی حبیبی‌نژاد و آرش افشین.

ترکیب احتمالی سپاهان

لی اولیویرا، حسن جعفری، ژایرو رودریگز، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، میلاد سرلک، جلال علیمحمدی، مروان حسین، ساسان انصاری و مهرداد محمدی

606

کد خبر: 836221

وب گردی

وب گردی