آخرین اخبار از تعداد کشته شدگان سقوط اتوبوس به دره در محور کرج- ساری

رئیس اداره مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به سقوط یک اتوبوس در محور کرج-ساری به دره گفت: تا دو ساعت پیش با بررسی هایی که از بیمارستان ها و اورژانس داشتیم، مصدومان بیمارستان در حال درمان هستند و به حمدالله تعداد افراد فوت شده افزایش نداشته است.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های مازندران در خصوص سقوط اتوبوس به دره در گفتگو با ایسکانیوز اظهار داشت: اتوبوس از مبدا کرج به مقصد ساری ساعت 23 شب گذشته در حال حرکت بوده است و در ساعت 2 بامداد در محور تهران – آبعلی به دره سقوط کرده است.

وی در خصوص دلیل اصلی سقوط اتوبوس به دره گفت: علت اصلی سقوط ، نقص فنی سیستم ترمز اتوبوس «ولوو «V7 بوده است که در این حادثه 11 نفر در سر صحنه کشته و 27نفر مصدوم شدند. مصدومان به بیمارستان های امام حسین(ع)، بعثت، تجریش، فیروزگر و لواسانی منتقل شدند.

هاشمی افزود: همکارهای ما در بخش اورژانس، هلال‌احمر و سازمان راهداری در جمع‌آوری این حادثه کمک کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به تعداد کشته‌های این تصادف تا این ساعت اضافه شده است یا خیر گفت: تا دو ساعت پیش با بررسی هایی که از بیمارستان ها و اورژانس داشتیم، مصدومان بیمارستان در حال درمان هستند و به حمدالله تعداد افراد فوت شده افزایش نداشته است.

گفتنی است اتوبوس «ولوو» بامداد سه شنبه در محورجاده قدیم «جاجرود» در حرکت محور کرج- ساری دچار سانحه و به داخل دره سقوط کرد.

902/900

کد خبر: 836243

وب گردی

وب گردی