جشنواره زیست فناوری ایران برگزار می شود

چهارمین جشنواره زیست فناوری ایران شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود و کارگاه‌های تخصصی در حوزه زیست فناوری برپا خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز؛ چهارمین جشنواره زیست فناوری ایران ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مرتبط با زیست‌فناوری و توسعه کسب و کار برگزار می‌شود. کارگاه‌های «کارآفرینی در حوزه زیست فناوری محیط زیست»، «بیوانفورماتیک در پزشکی و درمان»، «کاربرد فناوری ساخت افزایشی در تولید بافت و اندام» و «حقوق و اخلاق در زیست فناوری» روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه در نمایشگاه برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه‌های «شورورزی ایده‌ای نوین برای کنترل کانون‌های ریزگرد»، «تجهیزات زیست فناوری در افق ۱۴۰۴»، «بازاریابی محصولات زیست فناوری»، «استانداردسازی گزارشات بالینی NGS»، «آشنایی با قوانین مالیاتی» و «تجاری سازی» نیز در روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه برپا خواهد بود.

در روز آخر این نمایشگاه، کارگاه‌هایی با موضوعات مختلفی، چون «کاربرد صادرات، واردات و ترخیص کالا»، «بیمه تامین اجتماعی»، «روند بازار خدمات حوزه زیست فناوری و سلامت مبتنی بر بستر محاسباتی»، «صادرات در حوزه زیست فناوری و سلامت به کشور‌های شرق و جنوب شرقی آسیا»، «Uses، Business Algae Production»، «آشنایی با ارزش گذاری فناوری» و «Bioinforma tics-related subjects» برگزار می‌شود.

کد خبر: 836327

وب گردی

وب گردی