تمایلی به قبول پست‌های اجرایی کشوری و استانی ندارم

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، از عدم قبول پست‌های اجرایی ملی و استانی مختلف خبر داد و گفت: ترجیح می‌دهم بعد از این بیشتر در خدمت خانواده‌ام باشم و کارهای اجرایی را به سایر افراد علاقه‌مند و باانگیزه‌تر بسپارم.

به گزارش ایسکانیوز، سعید شبستری خیابانی اظهار داشت: برای اینکه استان را از تنش‌های سیاسی بی‌مورد دور کرده و در فضایی آرام اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد انتظار و در شأن استان را دنبال کنیم، تلاش‌های زیادی را صورت داده‌ایم و در این عرصه سعه صدر و سخت‌کوشی‌های دکتر جبارزاده همواره حامی و پشتیبان دستگاه‌های مختلف اجرایی بود.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم به اهداف ترسیم شده استان در دولت تدبیر و امید دست یافته و نتیجه زحمات مدیریت قبلی استان بی‌ثمر نماند، یکی از استانداران که انگیزه زیادی برای تلاش در آذربایجان‌شرقی و خدمت به مردم این دیار دارد، مناسب‌ترین گزینه برای استانداری آذرایجان‌شرقی به نظر می‌رسد.

شبستری که هم‌اکنون سرپرستی موقت استانداری را به عهده دارد از عدم قبول پست‌های اجرایی ملی و استانی مختلف در گفتگو با فارس گفت: ترجیح می‌دهم بعد از این بیشتر در خدمت خانواده‌ام باشم و کارهای اجرایی را به سایر افراد علاقه‌مند و باانگیزه‌تر بسپارم.

902/900

کد خبر: 836351

وب گردی

وب گردی