فرماندار جدید جلفا مشخص شد

آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان جلفا صبح امروز، در سالن اداره ارشاد و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم است اظهار کرد: جهادی و انقلابی بودن شاخصه های اصلی مدیران جمهوری اسلامی است. برای پیشرفت مدیری مورد نیاز است که ۲۴ ساعته در اختیار مردم باشد.

سعید شبستری ادامه داد: قبول داریم که اعتبارات دولتی محدود و قوانین و مقررات گره هایی برای فعالیت وجود دارد اما هنر مدیریت این است که وضعیت موجود بتوان باعث رشد و شکوفایی شد.

وی اظهار کرد: قرار گرفتن احزاب در برابر یکدیگر از اهداف دشمنان است. اصلاح طلبی اصولگرایی معنا ندارد همه فرزندان انقلاب هستند و باید از ظرفیت همه افراد استفاده کرد.

شبستری خاطر نشان کرد: وحدت بین نیروهای انقلاب، اولویت اول کشور است با وحدت و همدلی جامعه اسلامی باید مدیریت شود تا شاهد رشد و شکوفایی باشیم.
امام جمعه شهرستان جلفا در این مراسم در سخنانی کوتاهی با بیان اینکه، تقوا راه گمشده امروز ماست اظهار کرد: مهم ترین سفارش امام علی (ع) به حاکمانش رعایت تقوای الهی است. تقوا در حکومت اسلامی جز شاخصه های اصلی مسئولان است.

حجت الاسلام و المسلمین علی انتظاری افزود: امروز باید تقوا را در بین مسئولان شاهد باشیم. کسی که تقوا دارد همه امورات را برای جلب رضایت الهی انجام می دهد.
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس نیز در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید جلفا عنوان کرد: فرماندار باید سه شاخص، التزام عملی به جمهوری اسلامی، سربازی ولی فقیه و پایبندی به تمامیت ارضی کشور را دارا باشد.

محمد حسن نژاد خطاب به فرماندار جدید گفت: احترام و خدمت به مردم اولویت کاری فرماندار است. شما فرماندار طیف خاصی از مردم نیستید به عنوان نماینده عالی دولت باید به همه مردم توجه کنید.

وی ادامه داد: سخنان منتقدان را گوش دهید. قرار نیست چون از یک حزب خاص انتخاب شدید دهان منتقدان را ببندید یا به کسانی که تمجید و تعریف می کنند اجازه بدید هر چه دلشان می خواهد بگویند.

حسن نژاد تصریح کرد: کسانی که نمی خواهند ضعف ها برطرف شود دشمن مردم هستند انتقادات باید بیان شود تا ضعف ها بهبود یابد. بیان انتقاد هم به معنای مخالفت نیست.

وی در پایان متذکر شد: وجود تعارض و اختلاف بین نماینده دولت و مردم معنایی ندارد. نه آقای گرشاسبی می تواند نماینده مجلس شود نه بنده قصدی برای فرماندار شدن دارم. در کنار یکدیگر با هم افزایی برای پیشرفت شهرستان تلاش خواهیم کرد.

همچنین در این مراسم فرماندار جدید شهرستان جلفا در سخنان کوتاهی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و آحاد مردم در کنار بهره مندی از ساختارهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان برای توسعه و پیشبرد اهداف، اظهار کرد: خوشبختانه مسیر پیشرفت شهرستان هموار شده و با تلاش مضاعف شاهد تحول شگرفی در شهرستان خوهیم بود.

داود گرشاسبی افزود: باید تلاش کرد با نگاه رشدی به توسعه با رویکرد توسعه همسوی تمامی ساختارها و توجه به شهروند محوری با حفظ عقلانیت و هم افزایی در توسعه شهرستان حرکت کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، از خدمات ۴ ساله زاهد محمودی فرماندار سابق شهرستان جلفا تقدیر و داوود گرشاسبی به عنوان فرماندار جدید شهرستان جلفا معرفی شد.

گرشاسبی، متولد ۱۳۴۷ در شهرستان خلخال، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی بوده و پیش از این مسئولیت‌هایی همچون معاون ادارات ارشاد و اوقاف خلخال، بخشدار قشلاق‌دشت و جعفرآباد بیله‌سوار در استان اردبیل و کارشناس امور دهستان‌ها و کارشناس سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل و فرمانداری‌های خلخال، بستان‌آباد، خداآفرین و سراب را بر عهده داشته است.

902/900

کد خبر: 836353

وب گردی

وب گردی