دیه32 دانش‌آموز هرمزگانی پرداخت شد

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حالی که مدیر حمل و نقل استان هرمزگان مسئولیت حادثه واژگونی اتوبوس داراب را بر گردن وزارت آموزش و پرورش می‌اندازد، با صورت وضعیت‌های موجود دیه دانش‌آموزان پرداخت شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، در خصوص ادعاهای نائب رئیس شرکت و مؤسسات حمل و نقل مسافربری بندرعباس در قبال حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی و مخدوش بودن صورت وضعیت دانش آموزان، گفت: مگر می‌شود بدون صورت وضعیت از تعداد دانش‌آموزان حاضر در اتوبوس دیه آنها را از بیمه مرکزی دریافت کرد؟ این در حالی است که بر طبق مدارک موجود 44 نفر دارای صورت وضعیت بوده و بیمه مرکزی هم مبلغ دیه این افراد را قبول کرده است.

وی افزود: در قبال ادعای مدیر حمل و نقل استان هرمزگان مبنی بر صدور صورت وضعیت برای 32 دانش‌آموز باید گفت رئیس کل بیمه مرکزی شخصاً به استاندار هرمزگان دیه دانش‌آموزان را پرداخت کرده است و تمامی صورت وضعیت‌های موجود قبل از پرداخت دیه رصد شده است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به هرحال این شرکت مسافرتی و مسئولان حمل و نقل استان به علت متهم شدن به استفاده از راننده جوان و کم‌تجربه در قبال حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموز دختر هرمزگانی، مجبور به فرافکنی و متهم کردن وزارت آموزش و پرورش هستند و در این روند به هر ریسمانی چنگ می‌زند.

وی در پایان عنوان کرد: با کمی تفکر می‌توان صحت حرف‌های این شرکت مسافرتی را تأیید یا رد کرد. در حالی‌که دیه دانش‌آموزان هرمزگانی به‌طور کامل پرداخت شده است.

706

کد خبر: 836464

وب گردی

وب گردی