حاجیان  تا 5 مهر به کشور بر می گردند

مدیر کل آموزش بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه فضای معنوی حج فرصت خوبی را برای حجاج فراهم کرده است گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد و زائران تا ۵ مهر به تدریج به کشور باز می گردند.

به گزارش ایسکانیوز حجت الاسلام احمدی، مدیر کل آموزش بعثه مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین سمنانی کارشناس مذهبی در مصاحبه با برنامه " با کاروان حج" رادیو گفت و گو به بررسی اهمیت حج و آخرین اخبار از بازگشت حجاج پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی درباره بازگشت حجاج به میهن گفت: تعدادی از زائران با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در مدینه هستند. فضای معنوی حج فرصت خوبی را برای حجاج فراهم کرده است. هیچ مشکلی وجود ندارد و زائران تا ۵ مهر به تدریج به کشور باز می گردند.

همچنین در بخش دیگری از برنامه حجت الاسلام و المسلمین سمنانی درباره جایگاه حج در غدیر گفت: پیامبر(ص) در روز غدیر به حاضران در واقعه می گوید هیچ کس به حج مشرف نشده مگر کسی که تا این لحظه هر گناهی انجام داده است بخشیده شده باشد و زمانی که حجش تمام می شود، نامه اعمالش پاک می شود و فرشتگان نامه اعمالش را از نو می نویسند.

وی افزود: حجاج مورد لطف خداوند قرار دارند. خداوند همه هزینه های حج را به گونه ای دیگر وارد زندگی حاجی می کند و در واقع آن را بر می گرداند.

700

کد خبر: 836570

وب گردی

وب گردی