85 کیلوگرم انواع  موادمخدر در پایتخت کشف و ضبط شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت :دیروز طی عملیات گسترده ماموران نیرو انتظامی در سطح تهران ، 191 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 85 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به اجرای طرح سراسری برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر تهران گفت: بر اساس دستورات فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر دنباله دار بودن اجرای طرح های امنیت محله محور در سطح همه محله های تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح تهران و در مناطق آلوده ای که از ابتدای سال تاکنون شناسایی شده اند طرحی را به اجرا درآوردند که به موجب آن در مدت زمانی ۲۴ ساعت ۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر کشف شده از متهمان توزیع کننده بوده است، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در طول عملیات های متعددی که به اجرا درآوردند موفق شدند بخشی از توزیع کنندگان مواد مخدر را دستگیر کنند و با استفاده از اطلاعات این توزیع کنندگان خرده فروشان مواد مخدر که در سطح محله ها و بوستان ها اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند را نیز شناسایی کردیم. شب گذشته با انجام یک عملیات گسترده مناطق شناسایی شده پاکسازی شد و ۱۹۱ نفر خرده فروش مواد مخدر در این عملیات شناسایی و دستگیر شدند.

توسط ماموران نیروی انتظامی 85 کیلوگرم انواع مواد مخدرکشف و 191 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند

بخشنده با اعلام اینکه برخی از دستگیرشدگان دارای سابقه قبلی بودند افزود: متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر شناسایی شده از قبیل گل، شیشه، گراس، تریاک، شیره تریاک و هرویین به دستگاه قضا معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به مهر گفت : اجرای طرح های امنیت محله محور و همچنین برخورد با خرده فروشان مواد مخدر جزو اولویت های پلیس است و شهروندان می توانند هر گونه اطلاع درباره فعالیت مواد فروشان را با سامانه پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

706

کد خبر: 836599

وب گردی

وب گردی