مراجعه بیماران بوشهری به دیگر استان‌ها کاهش‌یافته است

معاون بهداشت وزارت بهداشت بابیان اینکه مراجعه بیماران بوشهری به دیگر استان‌ها کاهش‌یافته است، گفت: رضایت مردم بزرگترین دستاورد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا رئیسی در جمع اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اگر دستاوردی وجود داشته و خدمتی در استان انجام‌شده توسط شخص نبوده بلکه کارها به‌صورت تیمی انجام ‌شده است که باید از بهورزان شاغل در خانه‌های بهداشت، پرستاران بیمارستان‌ها، پزشکان و تمامی پرسنل مجموعه دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.
وی ضمن تبریک به دکتر سعید کشمیری تصریح کرد: ایشان از نیروهای بسیار خوب و فعال در تمامی زمینه‌های علمی و پزشکی است که در همه سطوح مجموعه دانشگاه به انجام خدمت پرداخته‌ و با تمام سختی‌های کار آشنا است.
معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کاری بسیار سخت است زیرا باید در برخی موارد مدیریت بحران انجام داد به‌نحوی‌که پرداخت کارانه، حقوق اعضا هیئت علمی و کارکنان، ایجاد فضای تحصیلی و آموزشی برای دانشجویان، تعداد زیاد مراجعین، تعداد کم پزشک، پرستار و تخت از این جمله موارد است.

در سه سال اخیر به ‌اندازه دو دهه در بوشهر کار شد
وی افزود: در سه سال گذشته به ‌اندازه دو دهه در دانشگاه و سطح استان بوشهر کار انجام‌شده است که این نشان از تلاش مضاعف مجموعه است.
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: هنگامی‌که بسیاری از بیماران شفا پیداکرده‌ و بسیاری از همراهان بیمار رنج سفر به سایر استان‌ها را تحمل نکرده‌اند این خود دستاورد بزرگی است و رضایت بالای مردم نشان از کار بزرگ دانشگاه است که باید از تلاش تک‌تک این مجموعه تقدیر کرد.

701

کد خبر: 836615

وب گردی

وب گردی