افتتاح نخستین آکادمی دانش آموزی هوا و فضا

نخستین "آکادمی دانش آموزی هوا و فضا" با حضور معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرکز رشد و فناوری های نوین شهری منطقه 11 افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه11 با اشاره به آینده محور بودن علوم هوا و فضا و فرصت های شغلی موجود در این حوزه گفت: نخستین آکادمی دانش آموزی هوا و فضا از جمله اولین طرح های به سامان رسیده در مرکز رشد و فناوری های نوین منطقه11 است که زمینه آموزش، رشد و توانمندسازی دانش آموزان در رشته های هوا و فضا را فراهم می آورد که امیدواریم با همکاری معاونت علم و فناوری های نهاد ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، شاهد نتایج درخشان و آثار مثبت این آکادمی در آینده نزدیک باشیم.

طباطبایی با تأکید بر این که مدیریت شهری با حمایت از شرکت های دانش بنیان و نخبگان به دنبال فراهم آوری زیر ساخت هایی برای توسعه اشتغال و در آمد زایی است؛ افزود: مرکز رشد و خلاقیت منطقه 11 با هدف حمایت های مادی و معنوی برای توسعه این شرکت ها راه اندازی شده است.

در مراسم افتتاحیه آکادمی دانش آموزی هوا و فضا، علی وطنی معاون توسعه و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانم حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی، علی زرافشان معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش و اصحابی معاون توانمندسازی و ساماندهی صندوق کارآفرینی امید حضور داشتند.

مرکز رشد منطقه 11 در بزرگراه شهید نواب صفوی (جنوب به شمال)، بالاتر از بریانک شرقی، نرسیده به خیابان جوانمرد، روبروی ایستگاه اتوبوس شهید صفدری قرار دارد.

700

کد خبر: 836694

وب گردی

وب گردی