محل برگزاری جشن دانشجویی دکترسلام تغییر کرد

جشن چهارسالگی دکترسلام فردا پنجشنبه 23 شهریور ساعت ۱۵ در سالن خانه کشتی (سالن شهدای هفتم تیر) برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، جشن چهارسالگی دکترسلام که قرار بود در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شود.

علی صدری نیا کارگردان مجموعه "دکتر سلام"، امروز از تغییر مکان جشن دانشجویی دکتر سلام خبر داد.

صدری نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام، روز گذشته در گفت و گو با «ایسکانیوز» از فشارهای دولتی برای جلوگیری از برگزاری جشن سالانه دکتر سلام در ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: حراست وزارت ورزش تلاش زیادی می کند که این جشن در این سالن برگزار نشود.

سید محمدعلی صدری نیا کارگردان مجموعه دکتر سلام امروز اعلام کرد: جش تولد 4 سالگی دکتر سلام فردا راس ساعت 15 در سالن خانه کشتی(سالن شهدای هفتم تیر) برگزار می شود.

صدری نیا با اشاره به اینکه قرارداد سالن حدود دو ماه گذشته امضا و هزینه آن هم پرداخت شده است، افزود: از صبح امروز فشار وارد می‌کنند و خواهان برگزاری جشن در سالن کوچک تری هستند در حالی که تجهیزات فنی ما در سالن قرار دارد.

این کارگردان ادامه داد: فرمانداری مجوز برگزاری این جشن را صادر کرده است اما آقای فرماندار طی تماسی خواستار برگزاری این مراسم در سالن کوچک تر و با جمعیت کمتری شدند بدون اینکه دلیلی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برای حضور در «جشن دکتر سلام» 25 هزار نفر ثبت نام کرده اند گفت: برای 14 هزار نفر کارت ورود به جشن صادر کردیم که حدود نیمی از این دعوت شده ها شهرستانی هستند و با هزینه خودشان از شهرستان می آیند.

صدری نیا افزود: بخشی از ناراحتی ما به خاطر کسانی است که بلیت تهیه کرده اند تا خودشان را از شهرستان به این جشن برسانند. اگر از ابتدا قراردادی بسته نمی شد و مجوزی ارائه نمی شد ما هم به مخاطبین تهعدی نمی دادیم و کارت ورود صادر نمی کردیم.

کارگردان مجموعه "دکتر سلام" ادامه داد: دولتی که شعار آزادی بیان و شعار زنده باد مخالف من را می دهد چرا برای برپایی یک جشن دانشجویی 14 هزار نفره فشار وارد می کند؟ آیا از تصویر جمعیت بیش از 14 هزار نفری که در این جشن حضور می یابند می ترسند؟ آیا نگران مخدوش شدن تصاویری هستند که قبلا برای انتخابات در این سالن ثبت کردند؟ آیا این سالن ارث پدری آقایان است که فقط مراسم های خودشان را در آن برگزار کنند...؟

آدرس محل جدید برگزاری جشن دکتر سلام: میدان امام خمینی(ره) خیابان فیاض بخش، ضلع شمالی پارک شهر سالن شهدای هفتم تیر

کد خبر: 836697

وب گردی

وب گردی