«آیینه تمام‌نما»ی آیت الله حائری شیرازی خواندنی شد

کتاب «آیینه تمام‌نما» به قلم آیت‌الله حائری شیرازی با محوریت تحلیل نهضت حسینی و درس‌هایی از قیام امام حسین (ع) به تازگی توسط نشر معارف منتشر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب «آیینه تمام‌نما» درس‌ گفتارهای آیت الله حایری شیرازی با محوریت عاشورا است که در این کتاب به صورت منسجم ارائه شده است.

کتاب «آیینه تمام‌نما» اولین کتاب از مجموعه آثار آیت‌الله حائری شیرازی در دفتر نشر معارف است و طی یک سال آینده، در هر ماه، یک کتاب جدید از این استاد اخلاق و اندیشمند برجسته منتشر خواهد شد.

کتاب «آیینه تمام‌نما» در هفت فصل ارائه شده است و در فصل های کتاب مباحثی با محوریت عاشورا نظیر بینش و بصیرت حسینی، درس‌های عاشورا، عوامل واقعه عاشورا، پیامدهای واقعه عاشورا، در سوگ سیدالشهدا (ع)، زیارت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی در پرتو عاشورا عنوان شده است.

این کتاب 228 صفحه‌ای که درس‌های آن با تمثیل‌هایی خواندنی همراه شده، خواننده را در فهم بیشتر قیام سیدالشهدا (ع) در سال 61 هجری که منجر به شهادت آن حضرت شد، یاری می‌کند. این کتاب با توجه به اینکه بر مبنای سخنرانی‌ها تنظیم شده، خواننده را با فضای متن کتاب به خوبی همراه می‌کند.

چاپ اول کتاب «آیینه تمام‌نما» به قلم آیت‌ الله حائری شیرازی در 228 صفحه، قطع رقعی و تیراژ 5000 نسخه با قیمت قیمت 9000 تومان توسط نشر معارف راهی بازار نشر شد.

502

کد خبر: 836709

وب گردی

وب گردی