کاستا نمی‌تواند برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند

مهاجم اسپانیایی چلسی در صورت پیوستن به الهلال عربستان نمی‌تواند برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازی کند.

به گزارش ایسکانیوز ، نشریه «دیلی‌میل» انگلیس و شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» مدعی شدند که باشگاه الهلال عربستان، حریف پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شانس خود را برای به خدمت گرفتن دیه‌گو کاستا، مهاجم طرد شده باشگاه چلسی در پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی امتحان خواهد کرد تا این مهاجم اسپانیایی را به طور قرضی به خدمت بگیرد، این در حالی است که گفته می‌شود دو باشگاه چلسی و اتلتیکو مادرید برای انتقال کاستای 28 ساله به جمع تیم دوم شهر مادرید به توافق رسیده‌اند.

در صورتی که مهاجم چلسی که فصل گذشته در 35 بازی لیگ برتری 20 گل برای آبی‌پوشان لندنی به ثمر رساند و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در این رقابت‌ها داشت، به الهلال بپیوندد، طبق قوانین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2017، نمی‌تواند نماینده عربستان را در بازی برابر پرسپولیس همراهی کند.

بر اساس قوانین وضع شده از سوی AFC، سه پنجره برای ثبت بازیکنان در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده که اولین آن برای مرحله مقدماتی و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیاست و باشگاه‌ها تا 15 روز پیش از انجام اولین بازی خود در این مرحله باید لیست بازیکنان مدنظر خود را به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

در مرحله دوم که مربوط به مرحله گروهی و مرحله یک‌هشتم نهایی می‌شود تیم‌های حاضر در این مرحله باید اسامی نهایی بازیکنان مدنظر خود را 30 روز پیش از انجام اولین بازی‌شان در مرحله گروهی به AFC تسلیم کنند.

مرحله سوم و پایانی ثبت لیست بازیکنان هم مربوط به مرحله یک‌چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال می‌شود و باشگاه‌ها باید تا 15 روز پیش از انجام اولین بازی‌شان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به AFC ارسال کنند، مرحله‌ای که شب گذشته به پایان رسید.

602

کد خبر: 836748

وب گردی

وب گردی