کتاب بخرید و یک میلیون جایزه بگیرید

دبیرهشتمین دوره مطالعاتی روشنا از اختصاص هدیه یک میلیون تومانی در قرعه کشی هفتگی این پویش به خوانندگان خبر داد.

مهدی شفیعی دبیر هشتمین دوره مطالعاتی روشنا در گفت وگو با ایسکانیوز بیان کرد: پویش مطالعاتی روشنا از خوانندگان کتاب در قالب اختصاص جایزه یک میلیون تومانی، تقدیر می کند. در این راستا افرادی که اقدام به خرید کتاب های این پویش می کنند می توانند با ارسال کد قرعه کشی درج شده درون کتاب ها، در قرعه کشی یک میلیون تومانی پویش کتابخوانی روشنا شرکت کنند.

وی افزود: در قالب معرفی کتابهای پویش مطالعاتی دو نوع مسابقه در نظر گرفته شده است. در بخش ترویجی علاقمندان می توانند به تبلیغ کتابهای پویش مطالعاتی روشنا در فضای مجازی در قالب ارسال عکس، متن، دلنوشته، ویدئوی خوانش بخش هایی از کتاب بپردازند. همچنین علاقمندان می توانند در قالب محیط فیزیکی چون محله، مدرسه و مساجد اقدام به تبلیغ کتاب ها کنند.

دبیر هشتمین دوره مطالعاتی روشنا اظهار کرد: این مسابقه پویش کتابخوانی است و طرح سوالی درباره کتاب ها در نظر گرفته نمی شود و هر شخصی که بتواند در ترویج این دو کتاب، ملاصالح از انتشارات شهید کاظمی و آن بیست و سه نفر از انتشارات سوره مهر، بهتر عمل کنند، جایزه بهتری را کسب می کند.

وی افزود: جوایز پویش مطالعاتی روشنا بسته به نوع فعالیت شرکت کنندگان و آثار ارسالی در قالب کارت هدیه و سکه طلا تعیین شده است.

شفیعی درباره برنامه پویش مطالعاتی روشنا برای دوره نهم که در ایام ماه محرم قرار گرفته گفت: برای دوره نهم این پویش کتاب «آیینه تمام نما» آیت الله حائری در نظر گرفته شده است، البته مخاطبان می توانند برای شرکت در این پویش با کتابهایی که در دوره های قبل این پویش معرفی شده، در این فراخوان شرکت کنند. به طور مثال محرم سال گذشته سه کتاب رحمت واسعه آیت الله بهجت، سقای آب و ادب سید مهدی شجاعی، بچه های عاشورا اثر طاهره ایبد معرفی شدند که با کتاب «آئینه تمام نما» آیت الله حائری مخاطبان امسال محرم می توانند با چهار عنوان کتاب در این پویش شرکت کنند.

براساس این گزارش، هشتمین دوره پویش مطالعاتی روشنا از 16 تیرماه سال جاری آغاز شد و تا 16 مهرماه ادامه دارد. در این دوره دو کتاب ملاصالح از انتشارات شهید کاظمی و آن بیست و سه نفر از انتشارات سوره مهر برای پویش مطالعاتی معرفی شده اند.

502

کد خبر: 836751

وب گردی

وب گردی