همه کار کردند تا جشن دکتر سلام در سالن کوچک تری برگزار شود

علی صدری نیا کارگردان مجموعه "دکتر سلام"، امروز از تغییر مکان جشن دانشجویی دکتر سلام خبر داد.

علی صدری نیا کارگردان مجموعه طنز "دکتر سلام" در گفت و گو با ایسکانیوز از جابجایی مکان برگزاری جشن دکتر سلام خبر داد و گفت: با توجه ممانعت از ورود عوامل دکتر سلام به ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تصمیم گرفتیم این جشن را در سالن شهدای هفتم تیر برگزار کنیم.

صدری نیا با اشاره به ظرفیت محدود سالن شهدای هفتم تیر برای شرکت کنندگان این جشن گفت: طبق مجوزهای صادر شده و قراردادی که با سالن 12 هزار نفری آزادی امضا کردیم 14 هزار نفر را به جشن دعوت کرده ایم. با جابجایی مکان برگزاری، در تلاش هستیم این جشن در شرایط خوب و مطمئنی برگزار شود.

وی استانداری، فرمانداری، وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان را مسببان این جابجایی دانست و افزود: ممکن است ظرفیت سالن ورزشی شهدای هفتم تیر پاسخگوی شرکت کنندگان نباشد و تعدادی خارج از سالن جشن را همراهی کنند. امیدواریم نهادهای دولتی در صورت روی دادن این اتفاق، تمهیداتی اندیشیده باشند.

علی صدری نیا کارگردان مجموعه طنز "دکتر سلام" افزود: احتمالا برخی از انتشار تصاویر حضور جمعیت دانشجویی پرشور در سالن 12 هزار نفری ترس دارند؛ چرا که همه کار کردند تا این مراسم در سالن کوچک تری برگزار شود.

وی فشار نهادهای دولتی برای جابجایی سالن برگزاری جشن دکتر سلام را دلیل افزایش تمایل دانشجویان به شرکت در این مراسم دانست و گفت: به خاطر اتفاقاتی که افتاد خیلی از کسانی که برای حضور در این جشن تمایلی نداشتند، اعلام کردند در این جشن حاضر خواهند شد و من فکر میکنم با توجه به جمعیتی که فردا در سالن و بیرون از آن حاضر می شوند، ممانعان از برگزاری جشن در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی با خودشان بگویند کاش همان سالن آزادی را برای جشن در اختیارشان می گذاشتیم.

جشن 4 سالگی دکتر سلام فردا ساعت 15 در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می شود.

کد خبر: 836763

وب گردی

وب گردی