ماهی سیاه کوچولو و حوض نقاشی را از تلویزیون تماشا کنید

آخر هفته با شبکه های مختلف تلویزیون همراه شوید و به تماشای فیلم های در نظر گرفته شده برای پخش از این شبکه ها، بنشینید.

آخر هفته با فیلم های تلویزیون

وارد «حوض نقاشی» شوید/ حمله پرندگان عصبانی

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «شاتر آیلند»، «دکل»، «حوض نقاشی»، «نقش دل»، «همه خوب هستند»، «قصه داوود و قمری»، «پیکو»، «سرقت از یک سارق»، «تحفه هند»، «هلیوس»، «دهکده»، «حس ششم»، «شهر پرندگان»، «ریو ۲»، «دوربین»، «پاییز در ایوان خانه نشسته است»، «خان ننه»، «پرندگان عصبانی»، «با تو آموختم ۱و۲»، «حقیقت»، «ماهی سیاه کوچولو»، «هنوز نرسیدیم»، «پایان ناخوشایند»، «ما آب رفتیم»، «مادرم و دیوان خانواده»، «بچه­ ها را کوچک کردم»، «پدر عروس»، «تفریح با دیک و جین» و «راننده بدلکار» پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

شاترآیلند

فیلم سینمایی «شاتر آیلند» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی لئوناردو دی کاپریو و مارک رافالو خواهید دید: در سال ۱۹۵۲ اندرو که یک افسر ارشد در پلیس فدرال است پس از مدت‌ها دوری از خانه نزد همسر و سه فرزند کوچکش باز می‌گردد در کمال ناباوری متوجه می‌شود که همسرش دلورس به­ خاطر سابقه روان پریشی، سه فرزندشان را کشته است. اندرو از شدت ناراحتی دلورس را می‌کشد و سپس خود نیز از شدت تالمات روحی دچار پریشانی حواس و توهمات شدید می‌شود.

دکل

فیلم سینمایی «دکل» به کارگردانی پیتر برگ، جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مایک ویلیامز که روی دکل نفتی دیپواترهورایزون در خلیج مکزیک کار می کند عازم ماموریت می‌شود. این دکل بزرگترین دکل اکتشاف نفت شناور آمریکا است که در سواحل مکزیک مشغول به کار است.

شبکه دو سیما

حوض نقاشی

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که مریم و رضا که عقب ­مانده جسمی و حرکتی هستند در بهزیستی با هم آشنا شده و ازدواج می­ کنند. آنها خیلی زود صاحب پسری می شوند که در سنین دبستان از حرکات عجیب و غریب مادر و پدرش عذاب می­ کشد... .

در این فیلم سینمایی، شهاب حسینی و نگار جواهریان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نقش دل

فیلم تلویزیونی «نقش دل» به کارگردانی جهان­دخت خادم­ المله، جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

نقش دل روایت­گر قصه ­ای فانتزی از سفر یک زوج جوان به زمان­ های گذشته و ارتباط با برخی فرهنگ­ ها و رسوم ایرانی در آن دوره است.

بیتا سحرخیز و کاوه خداشناس بازیگران این فیلم هستند.

همه خوب هستند

فیلم سینمایی «همه خوب هستند» به کارگردانی کرگ جونز، جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی روبرت دنیرو و کیت بکینسال در مورد مرد میانسالی است به­ نام فرانک که بعد از مرگ همسرش با چهار فرزند خود که هر کدام در شهری زندگی می­ کنند فقط از طریق نامه و تلفن در ارتباط است.

شبکه سه سیما

قصه داوود و قمری

فیلم سینمایی «قصه داوود و قمری» به کارگردانی آیدا پناهنده، پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی هومن سیدی و حدیث میر امینی خواهید دید: جوانی هنرمند به­ نام داوود به­ عنوان صدابردار سینما و تلویزیون مشغول به ­کار است و در زندگی به لحاظ اقتصادی مشکلات زیادی، پیش رو دارد.

پیکو

فیلم سینمایی «پیکو» به کارگردانی شوجیت شیرکار پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: پیکو نام دختری است که هنوز ازدواج نکرده و به تنهایی با پدر پیرش زندگی می‌کند. پدر همواره از بیماری معده و دل درد رنج می‌برد و وابستگی شدیدی هم به دخترش دارد.

آمیتا باچان، دپیکا پادوکونه و ایرفان خان در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

سرقت از یک سارق

فیلم سینمایی «سرقت از یک سارق» به کارگردانی دانیل کالپارسورو پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: یک سارق سابقه دار توسط یک مامور امنیتی وابسته به حزب رییس جمهور اسپانیا استخدام می‌شود تا به یک بانک و صندوق‌های امانت آن دستبرد بزند.

تحفه هند

فیلم سینمایی «تحفه هند» به کارگردانی محمدرضا زهتابی، جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: حسن به­ خاطر بیکاری به هر کاری حتی دزدی دست می‌زند تا اینکه دایی او برایش چند محل مختلف کار پیدا می‌کند اما حسن سر هیچ کاری دوام نمی‌آورد تا اینکه بالاخره حسن به عنوان شاگرد حجره حاجی به کار مشغول می‌شود.

در این فیلم حمیده خیرآبادی، شهلا ریاحی و اکبر عبدی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

هلیوس

فیلم سینمایی «هلیوس» به کارگردانی لوک من لانگ جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی چن چانگ و سی وون چیو می بینید: هلیوس تروریست قدرتمندی است که قصد دارد یکی از سلاح‌های میکروبی کره را دزدیده و آن را در هنگ­ کنگ منفجر کند.

شبکه چهار سیما

دهکده

فیلم سینمایی «دهکده» به کارگردانی ام نایت شیامالان پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در یک دهکده دور افتاده افرادی زندگی می‌کنند که از شهر به اینجا کوچ کرده اند و تلاش می‌کنند به دور از مناسبات شهری و مدرن زندگی کنند آنها از پول استفاده نمی‌کنند و به جوانان خود هم اجازه نمی‌دهند که از جنگل عبور کنند و به شهر بروند زیرا موجودات عجیب و وحشتناکی در جنگل زندگی می‌کنند.

حس ششم

فیلم سینمایی «حس ششم» به کارگردانی ام نایت شیامالان جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی بروس ویلیس، الیویا ویلیامز و تونی کولت، آمده است: فیلادلفیا مالکوم کرو دکتر روانشناس در شبی که آخرین تقدیرنامه‌اش را دریافت کرده است در خانه‌اش مورد تهدید یکی از بیمارانش قرار می‌گیرد که از شیوه مداوایش شکایت دارد.

شبکه پنج سیما

شهر پرندگان

انیمیشن سینمایی «شهر پرندگان» به کارگردانی وینی تورنلی پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن می بینید: پرنده جوانی به­نام کای به شهر پرندگان سفر می‌کند و می‌خواهد دیگران را تحت تاثیر قرار داه و متحول سازد.

ریو۲

انیمیشن سینمایی «ریو ۲» به کارگردانی کارلوس سالدانا جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: بلو و ژول و سه فرزندش دلشان می‌خواهد که از محیط شهر دور شده و به آمازون بروند.

دوربین

فیلم تلویزیونی «دوربین» به کارگردانی محسن توکلی جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی پوریا پورسرخ و بهنوش بختیاری می بینید: حامد یک آتلیه قدیمی که از پدرش به یادگار مانده دارد که نامزدش رعنا اصرار دارد که آن را بفروشد.

شبکه شما

پاییز در ایوان خانه نشسته است

فیلم تلویزیونی «پاییز در ایوان خانه نشسته است» به کارگردانی اکبر شهبازی پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم داستان مردی شکارچی است که به شکار علاقه زیادی دارد و روزانه پرندگان زندگی را در دام گرفتار و در قفس حبس می‌کند. مرد دختری معلول دارد که اهالی روستا علت معلولیت این دختر را در اعمال پدر می‌دانند، سرانجام مرد تحت تأثیر گفته آنها پرندگان را آزاد می‌کند.

در این فیلم تلویزیونی مهدی حکیمی، رقیه اصلانی، صفر روحی و داوود سعیدی هنرنمایی کرده‌اند.

خان ننه

فیلم تلویزیونی «خان ننه» به کارگردانی حامد خیری مطلق جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.

این اثر برگرفته از شعر «خان ننه» شاعر معاصر آذربایجان، استاد محمدحسین شهریار به زبان فارسی است که با الگوپذیری از اشعار این شاعر در قالب بازسازی فضای گذشته به تصویر کشیده شده است.

در این فیلم سعی شده رابطه عاطفی نوه با مادر بزرگ و تاثیرات تربیتی آن در زندگی و همچنین مقایسه آن با زمان حال پرداخته و به آداب و رسوم اخلاقی گذشته و سنن و فرهنگ آیندگان وفادار بماند.

از بازیگران این تله فیلم می‌توان به شمسی فضل‌الهی، خسرو پایاب، بیژن لطفی و عباس سرودی اشاره کرد.

شبکه کودک

پرندگان عصبانی

انیمیشن سینمایی «پرندگان عصبانی» به کارگردانی فرگل ریلی و کلی کایتیس پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش می شود.

در این انیمیشن می بینیم: در جزیره­ ای پرندگان همه شاد و خوشحال هستند و در کنار هم با آرامش زندگی می‌کنند اما قرمز از وضعیت خودش راضی نیست و همیشه خشمگین است.

شبکه امید

با تو آموختم ۱ و ۲

فیلم سینمایی «با تو آموختم ۱و۲» به کارگردانی جیان لوکاماریا تاوارلی پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ماریا دختری است که پس از اتمام تحصیلات دبیرستان تصمیم دارد وارد دانشکده پزشکی و جراحی شود.

شبکه افق

حقیقت

فیلم سینمایی «حقیقت» به کارگردانی جیمز وندربیلت جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش می شود.

در این فیلم با بازی رابرت ردفورد و توفرگریس می بینید: دَن رَدِر گوینده باسابقه شبکه سی بی اس و ماری میپس تهیه­ کننده او در برنامه به­ شدت مورد انتقاد ۶۰ دقیقه را روایت می‌کند. داستانی که به جستجو درباره وضعیت خدمت سربازی جرج دبلیو بوش رییس جمهور سابق ایالات متحده در زمان جنگ ویتنام می‌پردازد.

ماهی سیاه کوچولو

فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش می شود.

این فیلم در بستر تاریخی دهه شصت و مبارزات چریکی نیروهای چپ در شمال کشور و در قیام آمل روایت می‌شود و درباره یک زن به نام شهرزاد است که معروف به ماهی سیاه کوچولو است و برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه شده و حالا با ۲ شخصیت دیگر آشنا می‌شود و مباحث ایدئولوژیک درباره­ی مبارزه و نقد تفکر چپ میان آنها درمی‌گیرد.

در فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» مریلا زارعی و مصطفی زمانی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بچه ها را کوچک کردم»، «پدر عروس»، «تفریح با دیک و جین» و «راننده بدلکار» پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۱، ۱۶:۳۰، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «هنوز نرسیدیم»، «پایان نا خوشایند»، «ما آب رفتیم» و «مادرم و دیوان خانواده» جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۱، ۱۵، ۱۹ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

502

کد خبر: 836814

وب گردی

وب گردی