آغاز ثبت نام از مبلغین اعزامی ماه محرم الحرام به مساجد سراسر کشور

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز ثبت نام از مبلغین ماه محرم خبر داد و گفت: ثبت نام از مبلغین ماه محرم تا ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز از ذفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام یحیی کمال، مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز ثبت نام مبلغین عزاداری سید الشهدا (ع) در ماه محرم الحرام به مساجد سراسر کشور خبر داد و گفت: ثبت نام از مبلغین برای اعزام از ۲۰ شهریور ماه در سامانه سمتا وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه آغاز شده و تا ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد و مبلغین از ۳۱ شهریور ماه مصادف با اول محرم به استان های کشور اعزام می شوند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: سال گذشته بنابر تقاضاهایی که از استان های کشور صورت گرفت، ۱۰ هزار مبلغ در ماه محرم الحرام به مساجد و استان های کشور اعزام شد و امسال پیش بینی می کنیم که بیش از این تعداد تقاضی برای اعزام مبلغ از استان های کشور داشته باشیم.

کمال با اشاره به محورهایی که در عزاداری های این ایام باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: توجه به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، کار و عمل»، سبک زندگی اسلامی، پرهیز از تجمل گرایی، دشمن شناسی، استکبارستیزی، تاکید بر حفظ وحدت میان مسلمانان و پرهیز از تفرقه، ولایت فقیه و تبیین دستاوردهای نظام از جمله موضوعاتی است که از مبلغین خواسته شده است که در سخنرانی های این ایام مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: اعزام مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب اعزام برادران، خواهران، نخبگان تبلیغی و تبلیغ عمومی صورت می‌گیرد.

502

کد خبر: 836886

وب گردی

وب گردی