گزارش زنده از جشن دانشجویی "دکتر سلام" در سالن شهدای هفتم تیر+تصاویر

جشن ۴ سالگی طنز «دکترسلام» در سالن ۶ هزار نفری شهدای هفتم تیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جشن 4 سالگی دکتر سلام با حضور چهره های مطرح سیاسی و فرهنگی در سالن خانه کشتی (سالن شهدای هفتم تیر) برگزار شد.

صدری نیا: شعار آزادی می‌دهند و راه آزادی را می‌بندند

صدری‌نیا، کارگردان و مجری برنامه طنز دکترسلام در ابتدای مراسم در سخنانی معنادار برای تغییر مکان برگزاری این جشن گفت: سلام عرض می‌کنم به کسانی که شعار آزادی می‌دهند و راه «آزادی» را می‌بندند. شما حرف از آزادی می‌زنید؟! شما حرف از آزادی نزنید که آزادی خجالت می‌کشد.

این بخش از صحبت‌های صدری‌نیا با استقبال پرشور حضار همراه شد.

آفرین بر غیرت ایرانی شما!

مجری برنامه از «اسماعیل آذر» بخاطر کار ارزشمندش که خودکار و تخته تولید خارجی را به زمین کوبیده بود، دعوت کرد و گفت: آفرین به غیرتت استاد برای حمایت از تولیدملی.

وی پس از تقدیر دانشجویان خطاب به آنها گفت: من همیشه حرف می‌زنم اما وقتی در برابر شور شما قرار گرفتم زبانم گرفت. آفرین بر غیرت ایرانی شما!

صفار هرندی: مدعیان آزادی، سالن آزادی را از "دکتر سلام" دریغ کردند

محمد حسین صفارهرندی وزیر اسبق ارشاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به تغییر مکان جشن چهار سالگی دکتر سلام از سالن ورزشی آزادی به سالن ورزشی شهدای هفتم تیر گفت: درباره این اتفاقی که برای محل برگزاری جشن دکتر سلام افتاد و برگزاری جشن را در سالن ورزشگاه آزادی منع کردند باید این لطیفه را بگویم که از بعضی‌ها می‌پرسند چطور می‌شود پنج تا فیل را در یک فولکس جا داد؟ جواب می‌دهند دو فیل را در جلو بگذارید و سه فیل را در عقب! اول گفتند بروید در سالن ورزشگاه آزادی، بعد گفتند نمی‌شود، بروید در سالن شهدای هفتم تیر کشتی بگیرید.

وی افزود: فاصله حرف تا عمل بسیار است؛ مانند وعده‌هایی که در برجام دادند و بعد از توافق گفتند مگر ما برای این چیزها توافق کردیم؟!

صفارهرندی خاطرنشان کرد: رقیب را به دیوارکشیدن در پیاده‌رو متهم کردند اما وقتی خودشان آمدند کلا پیاده‌رو را جمع کردند. اگر می‌خواهیم در راستای آتش‌به‌اختیار عمل کنیم باید کارهایی مثل دکترسلام را تقویت کنیم. می‌بینیم که حتی برای برگزاری جشن هم چوب لای چرخش می‌گذارند.

حجت الاسلام زائری: ظاهراً باید آرزوی داشتن مدیرانی انتقادپذیر را به گور ببریم​

حجت الاسلام محمدرضا زائری مسئول خانه روزنامه‌نگاران جوان در مراسم جشن ۴سالگی دکتر سلام گفت: به خودمان تسلیت می‌گویم. ظاهراً باید آرزوی داشتن مدیرانی انتقادپذیر را به گور ببریم.

وی افزود: ما که امل و عقب افتاده هستیم. آنهایی که ادعای زنده باد مخالف دارند، چرا صدای مخالف را تحمیل نمی‌کنند.

زائری اضافه کرد: هنر انقلاب اسلامی این بود که دینداری را از امری فردی به امری اجتماعی تبدیل کند.

وی ادامه داد: هنر دکترسلام این است که علی‌رغم نگاه انتقادی از میهمانانی که مخالف نگاهش هم هستند دعوت می‌کند. هرچقدر این ظرفیت جریان انقلابی بیشتر شود رشد آن بیشتر خواهد شد.

زائری افزود: تفاوت روحانی و روحانی‌نما در تحمل است. آنکه تحمل نمی‌کند روحانی‌نما است. بعضی‌ها با دشمن راحت تر از دوست کنار می‌آیند. چرا وقتی مذاکره با دشمن را تئوریزه می‌کنیم، دوستان را تحمل نمی‌کنیم.

تقدیر از دو وزیر دولت تدبیر و امید در جشن دکتر سلام

مجری دکتر سلام: از دو تن از وزرای دولت دعوت کردیم اما نیامدند ما به رسم ادب از آن دو تن تقدیر می‌کنیم. حجتی وزیر کشاورزی وزیر خودکفایی است و در چهار سال گذشته بدون حاشیه کار کرده است. چیت‌چیان هم وزیر کارشناس و از بدنه وزارت نیرو به دلیل فعالیت‌های بی‌حاشیه در دولت قبل از وی هم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیانیه جامعه معتادان کشور در اعتراض به طرح توزیع دولتی مواد مخدر در جشن چهار سالگی دکتر سلام قرائت شد!

دربخشی از بیانیه آمده است:
در پس این تلخی، حالی است عجیب.

مصرف تریاک فرهنگ‌سازی و زیرساخت می‌خواهد.

هرگونه اقدام برای توزیع بی‌مهبای تریاک ممکن است خطراتی مانند توزیع سبد کالا داشته باشد.

آقایان تریاک شوخی بردار نیست. ریزه کاری دارد.نمی‌شود فردا آقای سخنگو بگوید منظور فلانی آن نبود و این بود.

تریاک را خدا آورد.

آقایان مسئول بگذارید این بسته‌های 100 گرمی تریاک برای مردم بماند. تریاک را سیاسی نکنید.

بهروز افخمی: فراستی مثل دراکولاست/ پروینی: وقتی امنیتی‌ها مسئول فرهنگ بشوند؛ جشن دکترسلام را برنمی‌تابند

پروینی، تهیه کننده برنامه هفت گفت: وقتی آدم‌های امنیتی را در پست‌های فرهنگی می‌گذارند، همین می‌شود که تحمل جشن دکترسلام را ندارند.

بهروز افخمی: مسعود فراستی مثل دراکولاست. کارکتری که دوست داریم ازش متنفر باشیم.

ابوالقاسم طالبی: وقتی به روحانی رأی نمی‌دهید همین است!

ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی یتیم خانه ایران در بدو ورود به صحنه از حضار پرسید: گرمتان است؟ و با پاسخ «بله» تماشاچیان مواجه شد. وی در ادامه به طنز گفت: حقتونه! وقتی به روحانی رأی نمی‌دهید همین است! اگر الان روحانی رئیس جمهور بود الان در ورزشگاه با خانم ها نشسته بودید!

وی در ادامه با تأکید برآنکه به هیچ جناح و باندی وابسته نیست، گفت: ما بچه های انقلابیم و تنها به خون شهدا پاسخگو خواهیم بود.

کارگردان قلاده های طلا با انتقاد کارشکنی مسؤلین در بستن راه ورزشگاه آزادی گفت: حتی اگر مجبور شویم در پارک شهر برنامه اجرا می‌کنیم، اما امان‌نامه لیبرالیسم را نخواهیم پذیرفت!

اظهارات طالبی با استقبال پرشور تماشاگران مواجه شد.

یوسف سلامی: می‌خواستیم نسخه شفابخش باشیم اما نسخه ما را پیچیدند!

فریده سادات خوشاب و یوسف سلامی به عنوان خبرنگاران مظلوم در جشن تولد چهار سالگی دکتر سلام انتخاب شدند.

یوسف سلامی، خبرنگار صداوسیما و مجری برنامه «در حاشیه پزشکی» که با فشار وزیر بهداشت تعطیل شده است، گفت: امیدوارم آقای وزیر پنجره‌های نقد را برای پخش مجدد برنامه ما باز کند.

سلامی در جشن دکتر سلام گفت: می‌خواستیم نسخه شفابخش باشیم اما نسخه ما را پیچیدند!

تقدیر از قالیباف شهردار سابق تهران در جشن دکتر سلام

دکترسلامی‌ها از قالیباف، شهردار سابق تهران تقدیر کردند. 12 هزار دکترسلامی برای تقدیر از زحمات دکتر قالیباف ایستادند و او را تشویق کردند.

قالیباف: «دکتر سلام» نمونه موفق «آتش به اختیار» است

قالیباف در جشن 4سالگی دکترسلام گفت: بسیار خوشحالم که امسال هم در جمع دکتر سلامی ها هستم. از این بابت خوشحالم که در جمع جوانانی حضور پیدا کردم، که اگر بخواهیم یک نمونه موفق از تعبیر «آتش به اختیار» نام ببریم، حتماً یک نمونه دکتر سلام است.

وی افزود: هر زمان به جوان ها اعتماد کردیم، نتیجه گرفتیم و انقلاب پیش رفته است. چه در پیروزی انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه هر زمان دیگری. هر جا کم آوردیم زمانی بود که به جوانان اعتماد نکردیم.

قالیباف ادامه داد: امروز دکتر سلام یک نمونه از یک حرکت موفق مردمی سیاسی-فرهنگی از پائین به بالا است. نه دستوری؛ بلکه از صمیم دل. انقلاب ما برای پیشرفت به یکایک جوانان کشور مانند شما نیازمند است. تنها راه برون رفت از مشکلات اعتماد به جوانانی مثل شما است.

شهردار سابق تهران در پایان گفت: از همه کارگران و مهندسین و مدیران زحمت کش شهرداری تهران هم که گمنامانه تلاش کردند، تشکر می‌کنم و دستانشان را می‌بوسم. اگر موفقیت و خدمتی در تهران اتفاق افتاد، به علت اعتماد و تکیه بر جوانان بود. متوسط سن جوانانی که پروژه های بزرگ شهر تهران را به انجام رساندند، زیر 35 سال بود.

مسئولان و مددجویان موسسه خیریه بهشت امام رضا از قالیباف تقدیر کردند

مسئولان و مددجویان موسسه خیریه از قالیباف تقدیر کردند. اصلانی، مسئول این مجموعه: تا امروز بارها آقای قالیباف به مجموعه ما آمدند و یک بار هم اجازه ندادند دوربین از این برنامه فیلم بگیرند.

سردار حاجی زاده: من هم مشتری "دکتر سلام" هستم

سردار حاجی زاده در میان تشویق گسترده و بی نظیر حضار وارد سالن شد. حضار سالن برای چند دقیقه ایستاده وی را تشویق کردند.

سردار حاجی زاده: امروز با آزادی می‌گوییم کسی که باعث شد موشکی به اینجا برسد و هیچ‌وقت نامی از او برده نشد «قالیباف» است

سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جشن تولد دکتر سلام گفت: خوشحالم که در این جمع هستم؛ ما هم مشتری دکتر سلام هستیم.

وی ادامه داد: نماد پیشرفت صنعت موشکی کشور، شهید تهرانی مقدم است. ولی من امروز باید عرض کنم کسی که باعث شد صنعت موشکی کشور تا این اندازه پیشرفت کند، و همیشه گمنام ماند آقای دکتر قالیباف بود. دورانی که ایشان فرمانده نیروی هوافضای سپاه بود، بنیان صنعت موشکی را گذاشت.

حاجی‌زاده در ادامه افزود: شهید خحیی یک نماد است؛ یک نفر نیست ما در هر یگان صدها شهید حججی داریم. حججی نماد انقلابیون و نیروهای ارزشی است. ما بی شمار امثال حججی در تمام یگان‌های نظامی کشور داریم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اضافه کرد: داعش ساخته دست آمریکا است؛ آن کسی که شهید حججی را به اسارت درآورد، نماینده آمریکا است. امروز مقابله جبهه انقلابیون و جهادیون و جبهه مدافعان حرم، در مقابل نظام سلطه، وهابیون و غرب گراها است. امام راحل فرمودند ما بر پهلوی ها پیروز شدیم، اما به این زودی معلوم نیست برغرب گراها پیروز شویم.

حاجی‌زاده ادامه داد: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم، اگر به دنبال امنیت پایداریم، چاره تفکر جهادی است. مملکت را باید به صورت جهادی و انقلابی اداره کرد.

فرمانده هوافضای سپاه اضافه کرد: پیشرفت های معجزه آسای صنعت هسته ای مملکت، حاصل تلاش نگاه جهادی و انقلابی است.

وی در پایان اظهار داشت: بنده هم از عزیزان خبرگزاری دانشجو و از تهیه کنندگان دکتر سلام که مسایل مهم مملکت را به زبان طنز بیان می کنند، تقدیر و تشکر می کنم.

تصاویری اختصاصی از حمله موشکی به داعش برای اولین بار در جشن دکترسلامی‌ها به نمایش درآمد

تصاویری اختصاصی و بی‌نظیری از حمله موشکی به داعش و هدف قرار دادن مواضع آنها توسط هواپیماهای ایرانی برای اولین بار در جشن دکترسلامی‌ها به نمایش درآمد.

نظرسنجی انتخاب «ژن برتر» سال بین دکترسلامی‌ها

پسر محمدرضا عارف، دختر صفدرحسینی، دختر مظلوم وزیر، حسین فریدون، مهدی جهانگیری و فرزندان وکیلی، نماینده تهران برای انتخاب ژن برتر به نظرسنجی دکترسلامی‌ها گذاشته شد.

تقدیر از تهیه کننده "ماجرای نیمروز "در جشن تولد چهار سالگی دکتر سلام

در جشن تولد چهار سالگی دکتر سلام از سید محمود رضوی تهیه کننده ماجرای نیم روز که به همراه دخترش در این مراسم حضور داشت، تقدیر شد.

سید محمودرضوی، تهیه کننده در جمع دکترسلامی‌ها گفت: پناه ببریم به خدا از بستن دهان منتقدان.

وی ادامه داد: همین که سیاستمداران کهنه‌کار شما جوان‌ها را رقیب خودشان می‌دانند؛ جای شکر دارد.

تشکر فضه سادات حسینی از خانم‌های دکترسلامی

فضه سادات حسینی، مجری سیما گفت: من نمی‌دانستم قرار است روی سن بیایم. امیدوارم شیفت فردایم کنسل نشود.

وی ادامه داد: از همه خانم‌های حاضر در جشن تشکر می‌کنم.

وی همراه با خود فرزندان 2 نفر از شهیدان مدافع حرم را روی سن آورد.

جشن چهار سالگی دکترسلام پایان یافت.

کد خبر: 836928

وب گردی

وب گردی