آلبوم «حرف بزن» میلاد درخشانی پرفروش شد/اولین آلبوم تلنگر در لیست پرفروش ها

آلبوم «حرف بزن» میلاد درخشانی و «دیوونه بازی» ماکان بند در صدر پرفروش های هفته گذشته قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، جایگاه نخست پرفروش های این هفته به آلبوم «حرف بزن» با صدا و آهنگسازی میلاد درخشانی تعلق گرفت.

درخشانی در این آلبوم از شعرهای شاعرانی همچون خیام، اخوان ثالث، حسین منزوی، محمد علی بهمنی، سهیل حسینی و مهدی نمازی استفاده و همچنین با نوازندگان مطرحی مانند پدرام درخشانی، پاشا هنجنی، رضا تاجبخش، دارا دارایی، اشکان آبرون، نیما حمیدی، علی جعفری پویان، نیما رمضان و ژوبین کلهرهمکاری کرده است.

قطعات آلبوم «بی وقفه»، «ببند چشمت را»، «خسته‌ام»، «باده کم کم»، «غم»، «قصه»، «حرف بزن»، «به هیچ سو»، «یک دم» و «عمر» نام دارد.

پس از آلبوم «حرف بزن» میلاد درخشانی، آلبوم موسیقی «دیوونه بازی» اولین اثر گروه ماکان بند این هفته نیز درصدر پرفروش ها قرار گرفت.

امیر مقاره و رهام هادیان به عنوان خوانندگان این گروه، یاشارخسروی مدیر هنری و امیر میلاد نیکزاد به عنوان تنظیم کننده با همکاری یکدیگر این آلبوم را ساخته اند.

سبک این آلبوم پاپ است که قطعات آن در فضای الکترونیک تنظیم شده‌اند. نوای ساکسیفون بر روی موسیقی الکترونیک و آواز پاپ از خصوصیات قابل توجه آلبوم «دیوونه بازی» است.

در واقع جایگاه موسیقی ماکان بند را می توان چیزی میان موسیقی تلفیقی الکترونیک، پاپ، هاوس و هیپ‌ هاپ دانست که با ایجاد این تفاوت توانسته در مدت زمان کوتاهی مخاطبین بسیاری بدست آورد.

جایگاه سوم پرفروش های این هفته به آلبوم «مدونای» اثر از گروه دنگ شو اختصاص یافت که هفته های گذشته در صدر پرفروش ها بود. آلبوم جدید دنگ شو ده قطعه به نام های «بادگناهکار»، «خطا کردم»، «خطا نیست»، «عطار»، «چیزی»، «به شط»، «خلیج»، «حباب»، «خورشید می شوم» و «آخر قصه» دارد که البته دو قطعه «باد گناهکار» و «چیزی» به صورت تک آهنگ منتشر شده بودند،با تنظیمی متفاوت در این اثر نیز قرار دارند.

«مدونای» با صدای طاها پارسا و میلاد باقری و با همکاری رضا شایا ، صبا صمیمی ، خشایار روانگر، سروش عدل به عنوان نوازندگان اصلی گروه موسیقی «دنگ شو» تولید شده است.

چهارمین جایگاه پرفروش های این هفته به چهارمین آلبوم خواننده «قلب یخی» تعلق گرفت. آلبوم «یادم تو را فراموش» با صدای مازیار فلاحی، ترانه سرایی حسین عبدالهی، علی ثابت قدم، نیما ایمانی، فرناز عباسی و تنظیم امیر جمال فرد، نوید اسکندر و مازیار فلاحی سومین پر فروش این هفته شد.

آلبوم «یادم تو را فراموش» دوازده قطعه به نام های «استرس»، «دیوونه»، «عشق تو صدام»، «قسم»، «ممنونم»، «ای جونم»، «طهرون»، «دلم تنگه»، «دست بزن»، «ناردون»، «حواست به منه (ریمیکس)» و «یادم تو را فراموش» دارد که آهنگسازی اکثر قطعات بر عهده مازیار فلاحی بوده و تنها دو قطعه را رامین عبدالهی و امیر جمال فرد آهنگسازی کرده‌اند.

در آخر جایگاه پنجم پرفروش های این هفته به آلبوم «باتلاق سازخونی» اولین آلبوم رسمی گروه «تلنگر»تعلق یافت.

این آلبوم در سبک موسیقی تلفیقی و شامل هشت قطعه با نام های «نازنین»، «همه هستی»، «توکجایی»، «شیون»، «زمستون»، «تار و گیتار»، «شمامه» و «چتن تو» است. قطعات در بر دارنده اشعاری از شاعران معاصر مثل احمد شاملو، فروغ فرخ زاد و ه.ا.سایه هستند.

503

کد خبر: 837060

وب گردی

وب گردی