تحصیل «یک میلیون دانش‌آموز» در شهرستان‌های استان تهران/ احداث ۸۰۰ کلاس درس جدید

دبیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه حدود یک میلیون دانش‌آموز و پیش دبستانی در این منطقه تحصیل می‌کنند، گفت: در سال تحصیلی جدید، ۸۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی مدارس اضافه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، عبدالرضا فولادوند در خصوص «آخرین وضعیت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آستانه سال تحصیلی جدید»، اظهار داشت: میانگین رشد دانش‌آموز در این اداره کل، 4.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه امسال نیروی انسانی کمتری جذب کرده‌ایم، ادامه داد: برای آغاز سال تحصیلی جدید مشکلی در این خصوص نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص «تعداد دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران در سال تحصیلی جدید»، خاطرنشان کرد: حدود یک میلیون دانش‌آموز و پیش دبستانی در این اداره کل تحصیل می‌کنند.

فولادوند در خصوص«وضعیت فضای آموزشی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران»،با بیان اینکه سرعت ساخت و ساز مدارس به سرعت رشد دانش‌آموزان نمی‌رسد، عنوان کرد: امسال از جهت فضای آموزشی مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه از بهمن‌ماه گذشته پروژه مهر امسال را آغاز کرده‌ایم، گفت: در سال تحصیلی جدید، 800 کلاس درس جدید به فضای آموزشی مدارس اضافه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه حدود 120 هزار دانش‌آموز اتباع در شهرستان‌های استان تهران وجود دارد، متذکر شد: امسال در فرایند هدایت تحصیلی در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش و علوم انسانی رشد داشته ایم، اما اقبال دانش‌آموزان به رشته علوم تجربی بیشتر بوده است.

706

کد خبر: 837140

وب گردی

وب گردی