شورا و شهرداری کرج از فعالیت‌ها و عملکرد مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" تقدیر کرد

شورا و شهرداری کرج از فعالیت‌ها و عملکرد مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین بابازاده مقدم مدیرعامل مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" در مراسم تقدیر از فعالیت‌ها و عملکرد این مجموعه و فعالان آن اظهار داشت: در یکسال گذشته، مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" حدود 10 ایستگاه جهادی خدمات رایگان پزشکی، پیراپزشکی، درمانی، مشاوره و مددکاری در مناطق محروم حاشیه 4 استان از جمله تهران و البرز برگزار کرده است.

وی ادامه داد: 16 هزار نفر حداقل 4 خدمت از مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" دریافت کرده‌اند و حدود 700 پرونده خدمات تکمیلی تشکیل شده است.

بابازاده با بیان اینکه 130 دانش‌آموز مستعد محروم تحت حمایت و بورس تحصیلی مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" به شرط اینکه نهادها و مسئولان به کمک این مجموعه بیایند، آمادگی برگزاری اردوهای جهادی را در سراسر کشور دارد.

در این مراسم، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج اظهار داشت: مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب"، چشم ما را باز و وجدان ما را آگاه کرد تا از وضعیت آسیب‌های اجتماعی آگاه شویم.

سلیم‌نژاد با اشاره به اینکه کارکرد ما در شورای شهر خدمت به مردم و مجموعه‌هایی مانند زندگی خوب است، گفت: حتما به شما کمک می‌کنیم و از شما می‌خواهیم موضوع ستاد نذر فرهنگی را پیگیری کنید.

همچنین در این جلسه معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با تشکر ویژه از مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" و اعلام آمادگی برای همکاری با این مجموعه گفت: در صورت داشتن اطلاعات ایستگاه‌هایی که در مناطق برگزار می‌کنید، امکان اختصاص بودجه و امکانات وجود دارد.

احمد خیری ادامه داد: در فعالیت‌های آینده از مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" حمایت خواهیم کرد.

در این مراسم همچنین معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: سازمان‌های زیادی با ما ارتباط دارند که می‌توانیم از پتانسیل آنها برای کمک به مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" و در خدمت به مردم محروم استفاده کنیم.

شکیب با تقدیر از عملکرد این مجموعه ادامه داد: اگر به خوبی عمل کنیم می‌توانیم روحیه اعتماد و امید را در مردم رشد دهیم.

وی برای کمک و حمایت از مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" اعلام آمادگی کرد.

در این مراسم تعدادی از پزشکان، مشاوران و مددکاران مجموعه زندگی خوب به بیان مباحث تخصصی در حوزه آسیب‌های اجتماعی پرداختند. همچنین در پایان مراسم شورا و شهرداری کرج با اهدا لوح تقدیر از مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" و فعالان آن تجلیل کرد.

901

کد خبر: 837183

وب گردی

وب گردی