منصوریان در نشست خبری حاضر نشد، استعفایش تکذیب شد/ مک‌درموت: باید راه‌مان را ادامه دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست برابر پارس جنوبی در نشست خبری حاضر نشد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال امشب در هفته ششم لیگ برتر برابر پارس جنوبی جم با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و پس از این بازی علیرضا منصوریان در نشست خبری حاضر نشد. مدیر رسانه‌ای استقلال در این باره گفت که منصوریان و خرمگاه شرایط خوبی نداشتند و به همین دلیل در نشست خبری شرکت نکردند.

به جای سرمربی استقلال، میک مک‌درموت مربی بدنساز این تیم در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: از نتیجه رقم خورده متأسف هستیم اما نمی‌توانیم بگوییم بابت عملکردمان در زمین متأسفیم. اگر بخواهم در مورد عملکردمان صحبت کنم باید بگویم بازی در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: فوتبال خیلی خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم. فوتبال است، شما می‌توانید موقعیت زیادی داشته باشید اما توپ‌هایتان تبدیل به گل نشود و از آن طرف هم گل‌های راحتی دریافت کنید. می‌خواهم این نکته را یادآور شوم که بازیکنان ما برای استقلال و برای مربیانشان دویدند. اگر الان به رختکن بیایید می‌بینید که چقدر ناراحت هستند. می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم به خاطر عملکردشان اما ما به خاطر نتیجه ناراحت و نا امید هستیم.

مربی استقلال در مواجه شدن با صحبت‌های خبرنگاری که به او گفت: «گل نزدن در 6 بازی خیلی بد است»، تصریح کرد: ببخشید، شما اشتباه می‌کنید. ما در 6 بازی یک گل زدیم.

در ادامه این نشست خبری، یکی دیگر از خبرنگاران راجع‌به استعفای منصوریان از درموت سوال کرد که در این حین، مدیر رسانه‌ای استقلال با تکذیب این موضوع، گفت: آقای میک نمی‌توانند در این مورد صحبت کنند. چنین چیزی صحت ندارد.

مک‌درموت در خصوص بازی متفاوت استقلال در دو نیمه اول و دوم، خاطرنشان کرد: به بازی‌های ما از اول فصل تاکنون را نگاه کنید. بازی اول‌مان عجیب بود. صبح بازی فهمیدیم سه بازیکن‌مان را نداریم. در بازی دوم، نیمه اول را کامل در اختیار داشتیم. شاید در نیمه دوم آنها کمی بهتر بودند. در بازی تراکتورسازی هم همین‌طور بود. آنها یک 30 دقیقه در نیمه دوم فقط ما را تحت فشار قرار دادند. در بازی با سایپا، توپ در کل بازی در اختیار ما بود و چند فرصت خوب ایجاد کردیم، اما در پنالتی گل خوردیم.

دستیار منصوریان به شرایط بحرانی استقلال اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم راجع به بازی امروز صحبت کنیم باید بگوییم وقتی یک تیمی درگیر نتیجه گرفتن است، آسان نیست که در این شرایط محیطی مقابل تیم صدرنشین رقابت کند. شاید در نیمه اول بازیکنان ما تحت فشار بودند، اما بازیکنان خوبی هستند. زمانی که ربلکس می‌شوند، به خودشان اعتماد می‌کنند و راحت هستند، بهتر کار می‌کنند. برای تیمی مثل ما که نتیجه نمی‌گیرد، نتیجه نمی‌گیرد و نتیجه نمی‌گیرد، خیلی آسان است که بازی را رها کند، اما بازیکنان ما دست از تلاش نکشیدند. الان این نکته را ثابت می‌کند که ما چرا به این بازیکنان افتخار می‌کنیم. ما می‌بینیم که این بازیکنان چقدر در تمرینات تلاش می‌کنند. آنها هم می‌بینند که ما چقدر در تمرینات برایشان تلاش می‌کنیم. نیمه دوم این باور را داشتیم که می‌توانیم پیروز بازی باشیم. این خیلی مهم است که شما باور به برد را را ادامه دادید. کار راحت این است که از تلاش دست بکشید، ولی ما دست از تلاش نمی‌کشیم.

مربی بدنساز تیم استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا از قائدی استفاده نکردید، اما حسینی به جای رحمتی به میدان نرفت، گفت: هر هفته شاید این سوالات پیش بیاید. هر ترکیبی که کادر فنی انتخاب کند، هیچ‌ موقع درست نیست. 25 نظر وجود دارد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. مهدی قائدی بازی خوبی انجام داد، اما ما فقط می‌توانیم 10 بازیکن با یک دروازه‌بان به میدان بفرستیم. ما بازیکنان بسیار با کیفیتی مثل جابر انصاری و فرشید اسماعلیی داریم. این انتخابی بود که کادر فنی انجام داد.

میک ادامه داد: مهدی رحمتی از دیشب حالش زیاد خوب نبود. وقتی یک بازیکنی احساس خوبی نداشته باشد، سلامت بازیکن از هر نتیجه‌ای در بازی مهمتر است. او مریض بود و معده درد داشت.

وی در مورد داوری و هواداران تیم پارس چه نظری دارید عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم تأثیری روی بازی داشت. بعضی مواقع در برخی از بازی‌ها دیده می‌شود داور با هر برخورد خطا می‌گیرد اما داور در این مسابقه اجازه داد بازی در جریان باشد. نمی‌توانم چیز منفی در مورد داور بگویم. اتمسفر و محیط این ورزشگاه خیلی تأثیرگذار بود. تماشاگران در جریان بازی عالی بودند اما نمی‌دانم چرا در آخر بازی یک سری اتفاقات افتاد.

مربی استقلال در مورد تیم پارس و اینکه آیا این تیم می‌تواند شگفتی‌ساز شود، گفت: در نیمه اول خیلی با نظم و خوب بازی کردند و دو بازی کناری این تیم خیلی خوب بازی کردند. پارس باشگاه کوچکی است که الان اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و خوب بازی می‌کند و بدون هیچ فشاری می‌تواند این روند را ادامه دهد. این یک نکته خیلی جذاب در مورد لیگ ایران است که هر تیمی می‌تواند تیم دیگر را شکست دهد. اگر یک ثانیه هر تیمی را رها کنید می‌تواند گل بزند. باید راه‌مان را ادامه بدهیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. این تنها راه ما است و باید ادامه دهیم. فقط یک راه‌ حل است برای بیرون آمدن از این شرایط و باید به کارمان ادامه دهیم.

در ادامه نشست خبری خبرنگاران با مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در مورد عدم حضور منصوریان در نشست خبری به مجادله پرداختند و این کار سرمربی استقلال با اعتراض خبرنگاران بوشهری مواجه شد، که مک در موت در واکنش به این اعتراض‌ها گفت: در خیلی از جاهای دنیا این اتفاق می‌افتد و سرمربی در نشست خبری شرکت نمی‌کند.

601

کد خبر: 837229

وب گردی

وب گردی