رضاییان: افتخارات پارس جنوبی مقطعی نبوده و نیست/ لیدر پرسپولیس با من هیچ نسبتی ندارد

مدیرعامل تیم پارس جنوبی جم معتقد است موفقیت‌های این فصل پارس جنوبی مقطعی نیست.

به گزارش ایسکانیوز، بهرام رضاییان در پایان بازی پارس جنوبی و استقلال که با برتری 2 بر صفر نماینده جم همراه بود در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر در این بازی سخت موفق شدیم به پیروزی برسیم. به همه هواداران، اعضای کادر فنی، بازیکنان و همه کسانی که برای این تیم دل می‌سوزانند، تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در پاسخ به این سؤال که آیا موفقیت‌های این تیم در لیگ برتر مقطعی خواهد بود یا خیر، هم توضیح داد: پیش‌بینی آینده کار سختی است، اما به‌نظرم تیمی که از لیگ دسته دوم با سخت‌ترین شرایط و با وجود مشکلات و چالش‌هایی که در فوتبال است, موفق شده تا این سطح بالا بیاید و الان هم در سال اول حضورش در لیگ برتر توانسته است به این شکل افتخار کسب کند، مطمئناً موفقیت‌هایش مقطعی نبوده و نیست.

وی در خصوص میزبانی تیم پارس جنوبی از استقلال هم تصریح کرد: این بازی شرایط خاص خودش را داشت و حریف ما در این بازی استقلال بود. امیدواریم از تجربیات این بازی درس بگیریم و در بازی‌های بعد از این تجربیات بتوانیم استفاده کنیم.

رضاییان در مورد جدایی محمد طیبی از تیم استقلال خوزستان نیز یادآور شد: برای حل مشکلات‌مان با آقای طیبی به فیفا شکایت کردیم. با هماهنگی فدراسیون فوتبال مکاتباتی با فیفا انجام دادیم. در این رابطه یکسری مدارک از ما خواستند و ما مدارک را ارسال کردیم. الان هم منتظر رأی فیفا هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا در بازی امروز از باشگاه پرسپولیس لیدر آورده بودید؟»، گفت: از باشگاه پرسپولیس نه، ولی خب ما یک باشگاهی هستیم که تازه وارد لیگ برتر شده‌ایم و نیاز داریم از تجربیات تیم‌های بزرگ در هر زمینه‌ای استفاده کنیم. ایشان هم لیدر است و برای آموزش و همانگ کردن لیدرهای ما به اینجا آمده بود.

وی در واکنش به این سوال که آیا با این لیدر نسبت فامیلی هم دارد یا خیر، افزود: این لیدر با من هیچ نسبتی ندارد.

601

کد خبر: 837236

وب گردی

وب گردی