700 میلیون تومان کمک نقدی مردم گلستان در جشن ملی عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: مردم گلستان در جشن عاطفه ها بیش از 700 میلیون تومان کمک نقدی کردند و حدود 300 میلیون تومان هم کالا از جمله لباس و لوازم التحریر به این جشن اهدا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، امان الله حسین‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان شامگاه جمعه (24 شهریورماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان کمک مردم استان در جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: جشن ملی عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در گلستان برگزار شد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این جشن در 2 مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست آن در سطح شهرهای استان پنج‌شنبه وجمعه برگزار شد.

وی تاکید کرد: در جشنی که در این 2 روز برگزار شد، مردم گلستان بیش از 700 میلیون تومان کمک نقدی کردند و حدود 300 میلیون تومان هم کالا از جمله لباس و لوازم التحریر به این جشن اهدا کردند.

حسین‌پور تصریح کرد: در این مرحله 80 پایگاه در سطح شهرها و مصلی‌های استان مستقر شده بود و پس از این مدت مردم می‌توانند کمک‌های خود را به کمیته امدادهای سراسر استان تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان همچنین درباره تحویل هدایا به خانواده‌های نیازمند گفت: در سطح استان 10 هزار دانش‌آموز نیازمند شناسایی شده‌اند و علاوه بر آنها خانواده‌هایی هم هستند که تحت پوشش نیستند اما نیازمند هستند که آنها هم شناسایی شدند.

حسین‌پور افزود: همکاران ما در کمیته امداد در تلاش هستند هرچه سریع‌تر این هدایا را بسته‌بندی کنند و در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

این مسئول اظهار داشت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 19مهر در مدارس استان برگزار می‌شود و امیدوارم خانواده‌ها در این روز به کمک ما بیایند تا در سال تحصیلی جدید کودکی بدون وسایل مدرسه نباشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان افزود: پیش‌بینی ما از کمک مردم حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان بود که با کمک مردم نوع دوست گلستانی محقق خواهد شد.

901

کد خبر: 837255

وب گردی

وب گردی