عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر: سطح کیفی سینماها و تئاترهای شهر ارتقا خواهد یافت

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش، ضمن تبریک روز جهانی سینما به اهالی سینما، از ارتقای سطح کیفی سینماها و تئاترهای شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، حسن خلیل آبادی، عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران، ری و تجریش، در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر برنامه ای برای افزایش بودجه فرهنگ و هنر سینماهای تهران و ارتقای سطح آنها دارد؟ گفت: شورای شهر ضمن شادباش روز جهانی سینما به همه عزیزان هنرمند عرصه هنر هفتم قطعا نسبت به شرایط سینمای تهران، حساسیت لازم را دارد.

او افزود: ما تلاشمان بر این است که انشاالله صندلی های سینماها و تئاترها افزایش پیدا کند و از طریق بودجه های فرهنگی توجهات لازم به این بخش از هنر کشور که مورد نیاز جامعه بوده و از جایگاه خوب و والایی هم در داخل کشور و هم در عرصه های بین المللی قرار دارد، انجام دهد.

خلیل آبادی هم چنین در پاسخ به این سوال که قرار بود در بودجه سال ۹۶ بازنگری صورت بگیرد و با توجه به این موضوع آیا قرار است سهم بخش فرهنگی نیز تغییر یافته و افزایش پیدا کند یا خیر؟ تصریح کرد: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال قرار داریم بازنگری در بودجه بعید است.

او ادامه داد: در حال حاضر و در زمینه بودجه، بخش زیادی از منابع درآمدی اتفاق نیفتاده و بسیاری از پیش بینی های صورت گرفته برای بودجه ها محقق نشده است. به همین دلیل به نظر نمی رسد که بخواهند تغییرات اساسی در بودجه صورت دهند، لذا این تغییرات باید در بودجه سال ۹۷ دیده شود.

501

کد خبر: 837391

وب گردی

وب گردی